Ska Chrille sluta snacka och se till att ta sej in i matchen??

Ska Chrille ställa upp i rejset på falkenberg?

• Antal röstningar
    0
Macho Woman skrev:
Det där kommer bli en ännu hårdare kamp än den på rr-banan. Är det något jag kan så är det det!
Vad heter ditt team i den tävlingen då? "Vomera mera" eller?Kommer ihåg nån som ropa på uuuurban på pubkvällen. :rofl

Om man inte tycker att det är kul ska man lägga ner, RR kostar ofantligt med tid/pengar, jag tycker att RR är sketsköj trots att jag bara kört B-race, ERF & Klubbrace, men den dagen som det inte är kul så....

men va fan Chrille, l'gger du av? Det var det sista jag trodde om dig. Fast kul att du hittat annat som e kul istället:)

Lycka till , och du e fortfarande skyldig mig en grillskiva:)

Vad tror du det blir för pris på sukkan???
Pm:a mig om du har lust. Så kanske man har råd med racing igen.

Ska faktiskt inte vara så sjysst att jag pm'ar. Vill ju ha lite intresse på hojen :) Priset på färdig hoj med alla bitar utom xtra fälgar förväntas bli ca 30-35 beroende på vad som ska med i köpet.

Frågan är om man vill ha en hoj som har haft ventil sallad. :)

Bra pris annars.

Med bytta ventiler (ryktet om min ventilsallad är betydligt överdrivet) och nya fräscha kammar så är det inget som märks. Den är snarare bättre nu då hela toppen är genomgången och kontrollerad.

Det intressantaste i tråden är ju att vissa ursäkter för utebliven racing (Volleyboll! Vid Gud! Volleyboll!) skulle vara mer godkända än andra (flytt till annan stad, flytt ihop, byte av jobb) tycker jag är väldigt underligt.

Goodstuff skrev:
Det intressantaste i tråden är ju att vissa ursäkter för utebliven racing (Volleyboll! Vid Gud! Volleyboll!) skulle vara mer godkända än andra (flytt till annan stad, flytt ihop, byte av jobb) tycker jag är väldigt underligt.

Lite tråkigt faktiskt att bägge de värsta komba-tanterna ständigt lyser med sin frånvaro. Inte riktigt lika roligt när bara en av dem blir utkvalad från Falkenberg :rolleyes:

Jag är bitter, besviken samt förskräckligt nykter (vilket också är dåligt).
Inte nog med att du inte masar dig ner på banorna (och jag som erbjöd mig att sponsra dig med 200:- förra året till extra fälgar), du kan fanimig inte ens ta dig till Stockholm! Enligt min bättre hälft från Göteborg kommer inget gott ur Uddevalla. Se nu till att överbevisa henne genom att börja leva ditt liv medelst a) taikontält för hela familjen, b) rejsingbuss som kan alterneras som a och c) i kappsäck.

We, your fans, miss you.

Nä, nu skall jag nog ta och åtgärda det tredje genom att börja supa på arbetstid. Who's with me!!!!???

Trist att höra, Chrille.
Men ändå helt rätt beslut med de förutsättningar du beskriver. Kommer att sakna den givna centralpunkten i depån när man orkar masa sig iväg till tävlingarna. Ser fram mot expertkommentarer på läktaren i stället. :yoparty

Vet inte om MummelHumlan ska vara så kaxig. Jag har varit på 2 av de 3 första tävlingarna (SM och SO) och kört (om än skitkasst) och vad jag sett, så Chrille och Humlan kört exakt lika mycket, dvs NOLL... Så ska Chrille släppa sargen, så bör nog Humle göra det också.

Jag röstar för att Humlan ska våga sig på annat än mopperace på klubbnivå. Att vara med och runda Sibylla ger inga "creds" att skryta med!! :D

/Mästermekanikern

Macho Woman skrev:
Team Militanta Alkoholister.

Jag kör ofta Gustavsbergsbussen. Spyr man inte har man inte supit tillräckligt. :fakta
Har du inte skitit ner dig, har du aldrig varit full.
Värmländskt ordspråk.

Bj.O.rn skrev:
En annan tråkig sak är att jag inte känner så många av råkkiesarna, nu står kampen mellan mig å Johan Werner (en av dom få jag känner å faktist klådde på fingrarna)

/B
Ännu tristare då att Werner lägger av enligt morgonens nyheter...

Gulsnabbtrajja skrev:
Ännu tristare då att Werner lägger av enligt morgonens nyheter...

Jo, jag såg det.. Fasen åså :huvet

Antingen skaffar svidiponken en slöare hoj eller åsså klassar du ner dig, borrar upp tlajjumphen till 601cc å kör R1000.. Jag vete faan...

/B

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...