Ska Chrille sluta snacka och se till att ta sej in i matchen??

Ska Chrille ställa upp i rejset på falkenberg?

• Antal röstningar
    0

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Som rubriken lyder; ska Chrille, Mannen, Myten, Legenden, äntligen komma till start på falkenberg? Eller är det bara snack och ingen verkstad alls? Säsongen är snart halvvägs och hitills har det snackats men inte levererats överhuvudtaget! Detta är en officiell utmaning! Ställ upp i rejset på falkenberg och ta chansen att förnedra mej ordentligt! :7peta

Ingen verkstad och det är färdigsnackat på den fronten. Verkligheten har tyvärr och som tur är hunnit ikapp innan något tråkigt skar ihop.....
http://forum.bikeproject.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=2241

Och Falken var aldrig aktuell, det är ju

start_poster_2004.jpg

Chrille skrev:
Ingen verkstad och det är färdigsnackat på den fronten. Verkligheten har tyvärr och som tur är hunnit ikapp innan något tråkigt skar ihop.....
http://forum.bikeproject.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=2241

Och Falken var aldrig aktuell, det är ju

start_poster_2004.jpg
Ursäkter! Du hinner avsluta karriären med en Grand Finale på Falkenbergsbanan! Hojen hör hemma där, den har ju faktiskt tagit sin enda seger på den banan :7peta

XENOMORF skrev:
Vi saknar ju dig i depån, SKÄRP DIG!!! :fyllisar

:fakta Men det är ju faktiskt lite som du säger. Det måste kännas kul hela vägen för att det ska vara värt att r*vkn*lla sin ekonomi!

Macho Woman skrev:
Det där kommer bli en ännu hårdare kamp än den på rr-banan. Är det något jag kan så är det det!

Hur ser konkurrensen ut nu när Bjorn bytat roll i depåerna? Är det du och pizzabagarn från Skåne :tungan som är huvudkonkurrenter?

Chrille skrev:
Hur ser konkurrensen ut nu när Bjorn bytat roll i depåerna? Är det du och pizzabagarn från Skåne :tungan som är huvudkonkurrenter?

Den enda som utmanade sist var Tom. Han vann nog till och med på lördagen :gnissla då han inte ens kunde stå själv.

Chrille skrev:

MW vann den matchen lätt :fyllisar

Lite trist på sätt å vis att köra faktist, för mycket tid går åt till att vara seriös, för lite skitsnack å för lite öl.. trött som fanken blir man om kvällen åsså

En annan tråkig sak är att jag inte känner så många av råkkiesarna, nu står kampen mellan mig å Johan Werner (en av dom få jag känner å faktist klådde på fingrarna)

/B

Last edited:
Bj.O.rn skrev:
MW vann den matchen lätt :fyllisar

Lite trist på sätt å vis att köra faktist, för mycket tid går åt till att vara seriös, för lite skitsnack å för lite öl.. trött som fanken blir man om kvällen åsså

/B
Bryt ihop och kom igen på falkenberg! Om en gammal gubbe som jag kan ställa upp så kan du med! :fyllisar

Nr:18 skrev:
Bryt ihop och kom igen på falkenberg! Om en gammal gubbe som jag kan ställa upp så kan du med! :fyllisar

Kan inte komma ifrån till räjset på falken (jobb), återkommer till Gelleråsen, ev knutan samt b-räjs på Sviestad å falken

/B

Bj.O.rn skrev:
Kan inte komma ifrån till räjset på falken (jobb), återkommer till Gelleråsen, ev knutan samt b-räjs på Sviestad å falken

/B
Då står fighten på knudan! På gåsen är jag förmodligen i finland på semester.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026