säger han som slängde ur sig detta för inte så länge sedan:
beror nog på hur man är som person sj väljer jag o inte krångla till saker , samt lever efter ... sköt dig sj o skit i andra
hört talas om uttrycket skita i eget bo?
Bulls eye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
beror nog på hur man är som person sj väljer jag o inte krångla till saker , samt lever efter ... sköt dig sj o skit i andra

Det är inte youtube som ska bestämma vad små barn ska se, det är föräldrarnas uppgift.njae var en kompis som skickade en länk ,, men frågan är om små barn bör se sådant ,, jag sj förespråkar inte total censur men viss kan va bra
youtube är ju ändå så pass stor så att de flesta vet ju vad det är och hur man söker ,,
Det är inte youtube som ska bestämma vad små barn ska se, det är föräldrarnas uppgift.
Du sa att viss censur var bra efter att ha ifrågasatt om barn ska se vissa saker, så ja det gjorde du.skrev jag att youtube ska bestämma vad folk ska se ?
Du sa att viss censur var bra efter att ha ifrågasatt om barn ska se vissa saker, så ja det gjorde du.![]()
Som idiotliberal är jag helt emot censur men inser att jag har ett stort ansvar att uppfostra mina barn när de väl börjar förstå intenet. Frihet under ansvar m.a.o.
Denna debatt känns lite som med yttrandefrihet. Alla medelsvenssons älskar yttrandefrihet tills valfri nazist eller muslimsk fundamentalist säger något som inte är PK, då borde helt plötsligt samma frihet begränsas "lite grann". Är det då en frihet?
tror allt du blev lite putt på det där ,, inte bra o gå runt o irritera sig på småsaker
sen för övrigt skrev jag inte att det var oväntat
skita i eget bo är det 08 uttryck![]()
om jag blev 'putt' eller ej, vad har det med att du skrivit 'jag sköter mig själv och skiter i andra' som är fakta?
du tycker inte att det du säger i en tråd, blir motsägelsefullt, när du säger någonting annat i en annan tråd?
som mänsklig varelse, brister du helt och hållet i egenskap av 'insikt'. jag anar att jag snart också kan lägga till orden 'retorik' och 'argumentation' på den listan.
har du vaknat till idag medvi får fortsätta leka en annan dag då mina delar till hojen kommit
tolkningsfråga jag nämnde inget om youtube sj skulle censurera , utan en viss censur i det stora hela
sjklart inte , men det är skillnad på o censurera groteska bilder + film
det som skall va fritt är folks tycke o tänkande!!!
Air100 skrev:...Vad har Youtube för policy egentligen? ...
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |