Skövdebor, lägenhetsbyte, kolla..

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Det finns ju 112 skövdebor här på SH så jag tänkte försöka mig på en fuling..

Vill röra på mig efter 8år i samma lägenhet, söker stor 1a eller liten 2a, måste ha eftermiddagssolsbalkong, gärna högt upp.
Helst på billingssluttningen eller havstena, men visst, förslag välkomna.

Har en fräsch 1a, 42kvm, stor balkong, stort kök, sovalkov, stor "gå in garderob" i trevlig tyst trappuppgång, Norrabergvägen, 5min gång till stan, 1 minut till ica.

MVH
Petter

Last edited:
Jag har en 1:a mot hentorp (annero) sol finns det gott om i lägenheten, bottenvåning med fransk balkong... mycket trevsammt ommråde utan jobbiga grannar. runt 35.000 kr och under 1.800 kr mån med parkeringsplats. Funderar på att flytta men dock inte innom skövde.

Be skrev:
Jag har en 1:a mot hentorp (annero) sol finns det gott om i lägenheten, bottenvåning med fransk balkong... mycket trevsammt ommråde utan jobbiga grannar. runt 35.000 kr och under 1.800 kr mån med parkeringsplats. Funderar på att flytta men dock inte innom skövde.

ja flytta ifrån skit staden vore det bästa

Be skrev:
hehe.. jag funderar på att flytta till Karlsborg... ännu värre
e du galen? nära till tiveden och fint på sommaren iofs...

Skövde är en stad där solen aldrig skiner
I Skövde står tiden alltid still
Skövde staden dit jag aldrig mera vill

Något ni känner igen?
Och den jävla Billingebacken, den döda min 258 en gång, när jag skulle dra en jävel och smita genom ett område som var "minerat".

klockrent, sveriges skugga/rövhål
acura skrev:
Skövde är en stad där solen aldrig skiner
I Skövde står tiden alltid still
Skövde staden dit jag aldrig mera vill

Något ni känner igen?
Och den jävla Billingebacken, den döda min 258 en gång, när jag skulle dra en jävel och smita genom ett område som var "minerat".

Det börjar bli stor efterfrågan på lägenheter i skövde.
Har precis sålt min på tränggatan. Gav (läs pappa) 30 000 i insats för fyra år sedan och jag fick 80 000 vid försäljning. :banana

Satte ut annonsen på blocket, fick 60 tfn-samtal o 30 e-mail trots att hyran är relativt hög för en insats, 3504 för en 2,5 a på 53 kvadrat.

Dagen efter jag skrev kontrakt så flyttade grannen på våningen under mig, han hade fått 67000 för sin 3:a på
65 kvadrat :huvet han kunde lätt ha fått ut 100 000 för den men han hade bara annonserat i Sla.

2fast4hjo skrev:
Det börjar bli stor efterfrågan på lägenheter i skövde.
Har precis sålt min på tränggatan. Gav (läs pappa) 30 000 i insats för fyra år sedan och jag fick 80 000 vid försäljning. :banana

Satte ut annonsen på blocket, fick 60 tfn-samtal o 30 e-mail trots att hyran är relativt hög för en insats, 3504 för en 2,5 a på 53 kvadrat.

Dagen efter jag skrev kontrakt så flyttade grannen på våningen under mig, han hade fått 67000 för sin 3:a på
65 kvadrat :huvet han kunde lätt ha fått ut 100 000 för den men han hade bara annonserat i Sla.

Är så glad att min älskade knasboll har flyttat till mig :)

Jag vill också ha en lägenhet i Skövde... fast en 2rok...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt