Skönt med gammal hoj

Zxr_Green skrev:
har du bytat hoj nu? tänkte mest på den zx6r du körde i söndags?
Tjorven har skaffat en 03:ans Kwack, men vad hjälper det... jag kommer ändå att varva honom med min Gammelgixxer :hihi

Zxr_Green skrev:
tänkte mest på den zx6r du körde i söndags?

Du kan inte kalla det körning. Kunde inte röra mig i Hans skinnställ. Två varv utan luft i snigelfart kan man inte kalla körning... :tungan

Men visst, det står en ZX6R i garaget... :banana

exiteme skrev:
Första gången jag skulle ut på min första hoj, tillsammans med min nye handledare (micke.a tror jag), så tappade jag hojen TVÅ gånger. Första gången redan när jag körde ut från garaget (uppförsbacke) och sen på en påfart... :rodnar

Dessutom så hackade motorn hela tiden och stannade på motorvägen. Vilken mardrömsfärd!!!

Usch ja vilken mardröm :tungan :tungan :tungan :tungan

CorbenDallas skrev:
Du kan inte kalla det körning. Kunde inte röra mig i Hans skinnställ. Två varv utan luft i snigelfart kan man inte kalla körning... :tungan

Men visst, det står en ZX6R i garaget... :banana

jaha du va ute på banan oxå.. det missade jag totalt.. så bara när du körde ut från depån... då får man gratulera till nyköpet

GSXR1100R skrev:
Ikväll så la ja mig ner och vilade lite på asfalten igen, och ännu en 1 km/h vurpa utfördes :lol

Blygixxern är tung när den välter, tack Ivan #23 för assistansen :tummenupp

Va inte det där bra dummt?
Försök att hålla styrfart åtminstånde ska du se att det går bättre :7peta

GSXR1100R skrev:
2/10 på Knudan :)
Tack för infon. Ska försöka ta mig dit och hejja. Själv debuterade jag igår på asfalt, för i år. Gick förvånasnvärt bra, trots skadan. Hade inte finliret och rörligheten va noll. Men f-n va kul det va. Finns det plats för ännu en gubbe i serien?? Hörde att goubba d-n tänkte höja max åldern för rr. Så hopp finnes :)

Motulen skrev:
Tack för infon. Ska försöka ta mig dit och hejja. Själv debuterade jag igår på asfalt, för i år. Gick förvånasnvärt bra, trots skadan. Hade inte finliret och rörligheten va noll. Men f-n va kul det va. Finns det plats för ännu en gubbe i serien?? Hörde att goubba d-n tänkte höja max åldern för rr. Så hopp finnes :)
Låter kanon, ordna ihop ett ERF team nu :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...