GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tjorven har skaffat en 03:ans Kwack, men vad hjälper det... jag kommer ändå att varva honom med min GammelgixxerZxr_Green skrev:har du bytat hoj nu? tänkte mest på den zx6r du körde i söndags?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjorven har skaffat en 03:ans Kwack, men vad hjälper det... jag kommer ändå att varva honom med min GammelgixxerZxr_Green skrev:har du bytat hoj nu? tänkte mest på den zx6r du körde i söndags?
Mr K skrev:jag tycker gammla hojjar e mesiga ..... och GAY ........![]()
Zxr_Green skrev:tänkte mest på den zx6r du körde i söndags?
När går loppet?GSXR1100R skrev:Sex timmar i ösregn![]()
exiteme skrev:Första gången jag skulle ut på min första hoj, tillsammans med min nye handledare (micke.a tror jag), så tappade jag hojen TVÅ gånger. Första gången redan när jag körde ut från garaget (uppförsbacke) och sen på en påfart...![]()
Dessutom så hackade motorn hela tiden och stannade på motorvägen. Vilken mardrömsfärd!!!
CorbenDallas skrev:Du kan inte kalla det körning. Kunde inte röra mig i Hans skinnställ. Två varv utan luft i snigelfart kan man inte kalla körning...![]()
Men visst, det står en ZX6R i garaget...![]()
2/10 på KnudanMotulen skrev:När går loppet?
GSXR1100R skrev:Ikväll så la ja mig ner och vilade lite på asfalten igen, och ännu en 1 km/h vurpa utfördes![]()
Blygixxern är tung när den välter, tack Ivan #23 för assistansen![]()
Tack för infon. Ska försöka ta mig dit och hejja. Själv debuterade jag igår på asfalt, för i år. Gick förvånasnvärt bra, trots skadan. Hade inte finliret och rörligheten va noll. Men f-n va kul det va. Finns det plats för ännu en gubbe i serien?? Hörde att goubba d-n tänkte höja max åldern för rr. Så hopp finnesGSXR1100R skrev:2/10 på Knudan![]()
Låter kanon, ordna ihop ett ERF team nuMotulen skrev:Tack för infon. Ska försöka ta mig dit och hejja. Själv debuterade jag igår på asfalt, för i år. Gick förvånasnvärt bra, trots skadan. Hade inte finliret och rörligheten va noll. Men f-n va kul det va. Finns det plats för ännu en gubbe i serien?? Hörde att goubba d-n tänkte höja max åldern för rr. Så hopp finnes![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|