Skönaste ljudet någonsin!?

Nu hittar jag ingen bra ljud på båten, men jag fick tillfälle att åka med Motortorpedbåten T56 den 26 september i år.
3st W18 á 57 liter som ger 3x1700hk.
Den lät rätt häftigt på tomgång :)
:tummenupp Här är en film som togs den dagen du var med.

[YOUTUBE-ID]ZSDg_hFUUVs[/YOUTUBE-ID]

/Maskinist på T46 sedan 1989

Återigen en CBX.

Av någon anledning börjar jag skratta i rent vansinne när jag hör den här hojen.

[YOUTUBE-ID]zQfI6TPbIfg[/YOUTUBE-ID]

Tillåter ekonomin så köper jag den jag provkörde i höstas.

Last edited:
CP porsche, ingen riktig man skulle väl någonsin köpa en sån bil ;) Alla vet att det är lambo som gäller när man kommer upp i dom summorna! Ferrari fans behöver sig inte göra besvärt till motkommentarer, NEJ är svart :mattias

Sicket ljud, sportigare än så kan det fan inte låta! :tuttar Om jag nånsin köper en literhoj så får det fan bli en sådan. :yoparty

Återigen en CBX.

Av någon anledning börjar jag skratta i rent vansinne när jag hör den här hojen.

Återigen en CBX.

Ja ljudet på de hojarna är verkligen obetalbart!! Synd bara att resten utav hojen är lite .... hrrmmm... dålig?

[YOUTUBE-ID]j7oKULe0ryE[/YOUTUBE-ID]

Tycker de där va rätt skönt ljud. Fyy fan för att köra Isle of man så fort, men tänk er att åka bredvid med ingen kontroll :brinnerup

Varje gång jag hör en CBX blir jag sugen på att bygga en modernare MC-motor med rak sexa. Tanken är ett att utgå ifrån en gammal Gixxer 1100 motor. men modifierad för en sex cylindrar från en modern 600-motor. Tänk er ljudet från en 900cc sexcylindrig motor på 16000 rpm!
Motorn skulle jag placera i ett fightat gixxer 750-chassi. Och motorn ska vara luftkyld och bred som en lagårdsdörr.

Sen vaknade jag....

[YOUTUBE-ID]IFwS_CQHjqk&NR=1&feature=fvwp[/YOUTUBE-ID]:Bugar
[YOUTUBE-ID]jOfBMRKLCCA&feature=related[/YOUTUBE-ID] Är det nya vithajen :D

Last edited:
den andra, där han spinner runt, den har jag som bokmärke bara för att få höra på då jag vill bli på bättre humör ;)

Varje gång jag hör en CBX blir jag sugen på att bygga en modernare MC-motor med rak sexa. Tanken är ett att utgå ifrån en gammal Gixxer 1100 motor. men modifierad för en sex cylindrar från en modern 600-motor. Tänk er ljudet från en 900cc sexcylindrig motor på 16000 rpm!
Motorn skulle jag placera i ett fightat gixxer 750-chassi. Och motorn ska vara luftkyld och bred som en lagårdsdörr.

Sen vaknade jag....

Kontakta Allen Millyard.
En sådan motor är antagligen en skitsak för honom att sno ihop.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back