Skåpbilar...

robbandalal skrev:
Har haft flera cheva vanar genom åren och man kan väl säga att maskinellt är det inga problem men man kan nästan se när rosten tuggar i sig dörrarna :( En tidig 90 talare kan kosta från 10000:- till 50-60000 beroende på skick och utrustning men bekvämare å manligare bil får man leta efter :yoparty Servar man maskin å låda med jämna mellanrum vill dom ha 1,2-1,5 liter milen i motorvägsfart, inte farligt tycker jag iallafall :)

Rostskyddsbehandling kan med andra ord löna sig... :) Jo, manligt var ordet. Mullrande maskin och stor som ett as - precis som det ska vara. Måttot är "skräm dina mottrafikanter till lydnad" :D

jag vet vart det står en H100 om du är intresserad....
skicka PM så fixar jag det!!!!!

robbandalal skrev:
Har hittat en billig ambulans om nån var intresseradambulans måste väl va billigt eller :confused:

Ser billigt ut, frågan är hur högt och långt skåpet är på den modellen ? Stod inget om hur långt bilen gått (eller ?). Men en Volvo... näe... :)

http://www.blocket.se/view/4151190.htm?caller=usl_s&l=0&c=1&city=0

78-78528643078.jpg

Tack! Men VW Transporter 2.0 eller 2.5L manuell är vad jag är intresserad av mest. Årsmodell 91 frammåt helst med dörrar bak (inte lucka) och relativt rostfri. eller iaf inget allvarligt rost.

Swedie skrev:
Tack! Men VW Transporter 2.0 eller 2.5L manuell är vad jag är intresserad av mest. Årsmodell 91 frammåt helst med dörrar bak (inte lucka) och relativt rostfri. eller iaf inget allvarligt rost.

Lucka är ju as bra att ha som regnskydd!!

Nitrous o Liwa har ju lucka o den var skit bra på Kinnekulle den gången det tokregna i sommras! :)

campar skrev:
Lucka är ju as bra att ha som regnskydd!!

Nitrous o Liwa har ju lucka o den var skit bra på Kinnekulle den gången det tokregna i sommras! :)
Iofs... men alla luckor jag haft på bilar har typ slutat fungera till slut o vips får man den i huvet.

Swedie skrev:

Som sagt: Hör med budfirmorna. Vi sålde en lång Sprinter med 165 hkr-motor och 35000 mil på mätaren, en 01a härrom dagen för 70´ (nypris 500´)
75773_kbl_s.jpg

2.5 TDi har en förmåga att rasa kamremmar. Reparationerna är så dyra att det inte lönar sig att laga. Halvera bytesintervallen och byt vattenpump samtidigt!

Kolla in nätautionerna KVD och dom andra, där finns pengar att "spara"!

//jaG

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...