Skåningar!!

Azash

Ny medlem
Gick med
19 May 2004
Hoj
Yamaha FZR 600
jag hämtar min hoj på tisdag :tummenupp :tummenupp :tummenupp
så jag undrar är det någon som vill hänga med på en stoooor runda nästa lördag??

nej den på bilden är min som jag hämtar på tisdag. har laggt handpennning på den så jag ser den som min =)))

kanske sent korpe....men grattis till att ha blivet en man... jag trodde jag skulle bli man(far) förra sommaren också men det blev missfall :(

annars e alla så satans snabba på att svara... men inte nu...kanske beror på rubriken haha

om det är till intresse som hänger min polare med som har en gixxer 1100 borrad till 1200 med turbo på 280 pållar på slangen,,,,, det ni

Azash skrev:
kanske sent korpe....men grattis till att ha blivet en man... jag trodde jag skulle bli man(far) förra sommaren också men det blev missfall :(

måste varit jobbigt!!! men det är väl bara till att försöka igen men det klart man kanske inte vill vara med om samma sak igen för jag kan ju tänka mig villken sorg det måste ha varit

korpe skrev:
måste varit jobbigt!!! men det är väl bara till att försöka igen men det klart man kanske inte vill vara med om samma sak igen för jag kan ju tänka mig villken sorg det måste ha varit
ja jobbigt som fan men jag vill inte riktigt erkänna det för mig själv när jag e nykter... men men man måste leva och lära...

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2