Skåningar!!

Azash

Ny medlem
Gick med
19 May 2004
Hoj
Yamaha FZR 600
jag hämtar min hoj på tisdag :tummenupp :tummenupp :tummenupp
så jag undrar är det någon som vill hänga med på en stoooor runda nästa lördag??

nej den på bilden är min som jag hämtar på tisdag. har laggt handpennning på den så jag ser den som min =)))

kanske sent korpe....men grattis till att ha blivet en man... jag trodde jag skulle bli man(far) förra sommaren också men det blev missfall :(

annars e alla så satans snabba på att svara... men inte nu...kanske beror på rubriken haha

om det är till intresse som hänger min polare med som har en gixxer 1100 borrad till 1200 med turbo på 280 pållar på slangen,,,,, det ni

Azash skrev:
kanske sent korpe....men grattis till att ha blivet en man... jag trodde jag skulle bli man(far) förra sommaren också men det blev missfall :(

måste varit jobbigt!!! men det är väl bara till att försöka igen men det klart man kanske inte vill vara med om samma sak igen för jag kan ju tänka mig villken sorg det måste ha varit

korpe skrev:
måste varit jobbigt!!! men det är väl bara till att försöka igen men det klart man kanske inte vill vara med om samma sak igen för jag kan ju tänka mig villken sorg det måste ha varit
ja jobbigt som fan men jag vill inte riktigt erkänna det för mig själv när jag e nykter... men men man måste leva och lära...

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back