Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fluppen skrev:Visst ska det bli fint väder i Halmstad också va ?? va ?? va ?? eller hur va ??![]()
HAr hojen redan på...den står i garaget och sparkar på porten och vill ut...en snödriva hindrar dock dörn från att öppna sig![]()
berggren_martin skrev:i fjol var det snö sista april här, så man lär nog få vänta ett tag till
Det är 3 minus på min mätare just nu, men det ska ju bli varmt enligt prognoserna. Kanske skulle ut till garaget och se om jag får start på hojen iaf.Therudeboy skrev:Ni skulle ju få upp till 6+ och regn idag så du kanske har turen på din sida iår![]()
Fin prognos vaberggren_martin skrev:Har funderat på varför skåningar inte kör året om. Det är knappt någon vinter där nere.
temperatur > 0°C + asfalt i dagen = hojåka![]()
Äh, vad har man regnställ tillGSXR1100R skrev:Fin prognos va![]()
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/mitt_vader/0,3597,,00.html?where=SE&file=1280
Går täcks på![]()
Swedie skrev:äh lägg av. Här är fortfarande snön påfrestande. Jag tänker endast på tjejer, usch, hur ska den här vintern gå... jag kommer iaf slita ut stunthojen ifall snön verkligen smälter bort...
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |