Skåningar; Ställ på! :)

  • Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
:4skrika Väntar fortfarande på min......så jag också kan ställa på.
Men får den inte förens i mars......... :va .....är nog tur det...
 
Jösses

här värkar det vara värre vår känslor än hos katterna i mars
 
Hade ju till och med Tillern ute i Söndags... :D
 
Last edited:
fluppen skrev:
Visst ska det bli fint väder i Halmstad också va ?? va ?? va ?? eller hur va ?? :Bugar

HAr hojen redan på...den står i garaget och sparkar på porten och vill ut...en snödriva hindrar dock dörn från att öppna sig :död

Ja fiffan, snart äre vår i Halmstad oxå. Men nu är det bara bara slask å skit å djävulstyg... Ramlade i en vattenpöl Förut. Jag blev arg...

:hej heja våren!

Edit: Jag svarade i SKÅNING-tråden... Glöm det som jag skrev innan. Jag vet inte vad som flög i mig :)
 
Last edited:
Här i stockholm ser det mycket ljust ut inte för att ta fram hojjen utan ALL snö som ligger längs vägarna och drivorna som plogats upp. Ser ut som ett riktigt skidlandskap så vi lär ju få vänta ett tag till :4skrika
 
i fjol var det snö sista april här, så man lär nog få vänta ett tag till
 
berggren_martin skrev:
i fjol var det snö sista april här, så man lär nog få vänta ett tag till


Ni skulle ju få upp till 6+ och regn idag så du kanske har turen på din sida iår ;)
 
ställa på

har redan varit ute ett antal ggr i år....man får dock ha sammetsvante på rullen för hon vill gärna spinna loss....men kul e det. Och du Exiteme: jag köper att jag e mes,men jag hoppas att jag kan bli så cool som du nån dag!! :o) :banana :banana
 
I Sveriges trädgård är det +25 och vindstilla... Oj, nu dagdrömde jag igen.
Äh, +7 och regn va det visst... men men, våren är på väg. Om en månad så..
 
Nej nu ljuger någon här... Kristianstadsvädret har sugit hela året och kommer säkert göra det långt in i Juli :rolleyes:

Men med en helförsäkring på 2238kr/år så spelar det inte så stor roll :D
 
Ja nu börjar det bli dags!

Det var +6 hemma i Dalby i morse plus regn som förhoppningsvis smälter bort det sista av snön.

Har egentligen planerat att ställa på i det kommande månadsdskiftet men är det som jag hör fint väder på gång så kanske man ska ta det lite tidigare.

Har precis fått hem den nya hojen oxå ... :D ... så man är ruggigt sugen nu ...


Sommarväder .... :Bugar :Bugar :Bugar ... NOW PLEASE!!!!!
 
Therudeboy skrev:
Ni skulle ju få upp till 6+ och regn idag så du kanske har turen på din sida iår ;)
Det är 3 minus på min mätare just nu, men det ska ju bli varmt enligt prognoserna. Kanske skulle ut till garaget och se om jag får start på hojen iaf.
 
Var ju ute i söndags och körde en sväng med biken. Ska nog vänta ett tag innan jag ställer på den igen. hehe.

Men visst suget ligger riktigt grymt och lurar.
 
Har funderat på varför skåningar inte kör året om. Det är knappt någon vinter där nere.

temperatur > 0°C + asfalt i dagen = hojåka :)
 
Swedie skrev:
äh lägg av. Här är fortfarande snön påfrestande. Jag tänker endast på tjejer, usch, hur ska den här vintern gå... jag kommer iaf slita ut stunthojen ifall snön verkligen smälter bort...


Ja innan dess Svidi så sliter du väl ut nå´t annat kan jag tänka.. :banana
 
+2 här å regnat hela morgonen.. fortsätter det såhär lär det ta typ en vecka innan snön är borta. Fast seriöst, låt det bli kallt igen för att sedan i slutet av februari komma konstant varmare väder.

Jag funderar dock på att dra utomlands... om nån är sugen på att festa lite utomlands på nått ställe som är relativt varmt så.. säg till..
 
Förra året haglade det rejält en gång i maj och det var dessutom full snöstorm i februari här....
Det kommer mer snö hit - det lovar jag.

April ställer jag kanske på.
 
Äh. Far år helvete!

Jag kommer inte att ställa på försens början på maj.. :huvet
btw. -20 idag. :4skrika :4skrika :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top