Skånes supermotard piloter

Jaha då va man äntligen ledig igen! Eftersom vädret är kanon idag oxå så blir det givetvis motardåka idag - större delen av dagen tror jag.
Någon mer som e ledig och sugen på att ut och dra? Hör av er isåfall! Min runda drar väl igång om en timmer eller så.
Som sagt...hör av er om ni vill ut o busa!

//kN_KY
0702-611918

Jag skulle gärna velat men det kan inte passa sämre än idag... hela helgen sen kan jag :)

Fan grabbar jag måste göra er besvikna. Jag som tjatat så om att få köra och nu bangar jag. Men vart lite misshandlad i helgen så får inte på mig hjälmen. Annars hade jag velat köra.. Men nästa vecka kanske?

Fan grabbar jag måste göra er besvikna. Jag som tjatat så om att få köra och nu bangar jag. Men vart lite misshandlad i helgen så får inte på mig hjälmen. Annars hade jag velat köra.. Men nästa vecka kanske? Men det får vi ta då....

Last edited:
2889491 Fan grabbar jag måste göra er besvikna. Jag som tjatat så om att få köra och nu bangar jag. Men vart lite misshandlad i helgen så får inte på mig hjälmen. Annars hade jag velat köra.. Men nästa vecka kanske?

Fan grabbar jag måste göra er besvikna. Jag som tjatat så om att få köra och nu bangar jag. Men vart lite misshandlad i helgen så får inte på mig hjälmen. Annars hade jag velat köra.. Men nästa vecka kanske? Men det får vi ta då....
Fått stryk? :va

Fan grabbar jag måste göra er besvikna. Jag som tjatat så om att få köra och nu bangar jag. Men vart lite misshandlad i helgen så får inte på mig hjälmen. Annars hade jag velat köra.. Men nästa vecka kanske?

åh fan trist att höra!

annars var vi ett gäng på3 idag som körde en rejäl sväng, kul som fan!
men du säger bara till när du känner dig hel igen, för då blir det åka av! :)

Tack grabbar för idag!

För alla som vill slippa fint väder så kör vi idag motard på racehouse från öppning till stängningsdax.
//h-street

Jag ska hämta hojen nu och köra ett par timmar...
För er som är sugna att leka lite, slå gärna en plingeling :)
0704-151576

Kommer nog förbi racehouse och kollar..

Jasså du har gått o köpt motard daniel.Hojta till om du ska med o köra nån gång// christer som körde för J.Larssons åkeri på dfds för nåt år sen,körde jy motard redan då jy :hojsmilie

Tjena...det var inte igår !
Jo jag hojtar när jag känner mig trygg med knarren.
Hittade du ingen större hoj ? KTM 950 :yoparty

Finns det någon som sitter inne på en skåpbil typ Mercedes Vito eller Sprinter?

Det är jag och imaster som skall åka till Åland på träningsläger 28 April till 2 maj och behöver hyra en skåpbil, det skall få plats med två motarder samt en hel del packning. Givetvis betalar vi en skälig hyra för skåpbilen och återlämnar bilen handtvättad! Hyresavtal skrives självklart...

Skicka gärna PM om ni känner Er träffad och inte behöver Er skåpbil under dessa fem dagarna... Tack

Ja! Fcik för mig att jag skulle försöka se till att stoppa ett bråk i lördagsnatt. Det sluta med att jag vart misshandlad så jag e lite blåslagen i ansikte och så. Inte så snygg och rätt öm så får inte på hjälmen. Förstod du nu?

åh fan trist att höra!

annars var vi ett gäng på3 idag som körde en rejäl sväng, kul som fan!
men du säger bara till när du känner dig hel igen, för då blir det åka av! :)

Tack grabbar för idag!

Ja tack ska du ha. Ja jag kommer nästa vecka till malmö igen så kanske då?
Låter sjukt kul :tungan

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey