Skånes supermotard piloter

Hörru. Har bokat färga nu... Vi får nog åka AUX´s sprinter också :tummenupp

Hur blir det med boende lördagnatt?

Inte hyra dyrbil? Yay! :tuttar

Jag bodde bra inatt faktiskt och nu när det är hojâkning pâ tv frân 08.30 till 16.30 sâ kommer det bli kanon. Sen är vädret guld, sol, molnfritt, vindstilla och just nu omkring 13 grader i skuggan. :hoppa

Eller du menade nästa lördag? Jag har inte kollat faktiskt. Jag har semester sâ jag har glömt det. :rodnar

för intresserade så kör vi på racehouse imorgon, tyvärr så var det bokningar så körning blir mellan kl 14-1700. lunch sedan körning mellan kl 1800-1900!
//h-street

för intresserade så kör vi på racehouse imorgon, tyvärr så var det bokningar så körning blir mellan kl 14-1700. lunch sedan körning mellan kl 1800-1900!
//h-street

Trevligt, tyvärr så kan jag ej köra denna gång. Måste finjustera motarden innan Ålandsträningen. Men skall ni köra den 8 maj? Då skall jag köra om jag kommer hem hel dvs :crash

Nån som vill köra på "bana" nere på parkeringen vid Barsebäcksverket idag?

För det kostar pengar och snubben med mössa där nere är så jävla dryg.

Hoppas inte du tänker skylla på det i vinter för då får du sitta själv medans vi andra kör hoj. :tungan

Racehouse är schysst, man behöver inte ladda satan, det räcker att köra i lagom tempo för det är riktigt roligt och 150 kr har t.o.m. jag att lägga ut. Hela vintern är lätt räddad. :yoparty

Uppsamling på Preem i Kävlinge 16.30 för avfärd över Söderåsen med mål: Väla Endurobana. Med syfte: Kolla läget. Med hoj: företrädesvis motard, även andra avarter av motorcykel är godkända efter besiktning av deras offroadegenskaper.

Uppsamling på Preem i Kävlinge 16.30 för avfärd över Söderåsen med mål: Väla Endurobana. Med syfte: Kolla läget. Med hoj: företrädesvis motard, även andra avarter av motorcykel är godkända efter besiktning av deras offroadegenskaper.

lol ska vi brassa på endurobanan?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...