Skåne rules

anol

MBGIRL bild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
r1
Var mer i detta land kan man köra hoj den 5 februari, 8 grader varmt och torra vägar, YEESSSS :tummenupp

Var lite sugen på en repa själv, men bangade. Såg lite halvblött ut här och var. Gillar inte vatten....

Var torrt på sina håll här i Stockholm också. Fast min hoj var för långt bort och jag var för sjuk för att 'göra nått åt det'.

Kapa av skånehelvetet och skänk det till danskarna.

Precis, många ser ju bara skåne som transitland till den billiga Ölen i Danmark, men det är fel.

Skåneland är så mycket mer.
Gottigast kaffe i landet och i Skåneland kan man köra hoj året om... :tungan :hihi :rock

PutteLiten skrev:
Precis, många ser ju bara skåne som transitland till den billiga Ölen i Danmark, men det är fel.

Skåneland är så mycket mer.
Gottigast kaffe i landet och i Skåneland kan man köra hoj året om... :tungan :hihi :rock
japp här nere på kontinenten finns det inte mkt över att önska :D

Vi ska inte se ned på Skåningarna. De är en viktig del av vårt totalförsvar. Lixom en avskräckande mur mellan centraleropa och oss. Tack vare dom så vill ingen ha oss. :tungan

ps Aj löv jo to ds

Såg vad som såg ut att vara en SP1 eller 2 vid augustenborg idag. :yoparty
Tänkte ju själv köra me farsgubben idag, men det blev mek istället... :3freak

När jag körde hem idag så hörde jag en stånka men jag såg integet ljuse före mig eller i speglarna, skumt! så släper han ner framhjulet och vipps ser man det roliga, kommer fram till en korsning och där står en beachbuggy på andra sidan.. det är våååår!!!
//J

kajlyl skrev:
mycket avundsjuka i den här tråden :7peta

Skånska e mannligt :hihi

Det obehagliga är att även skånska kvinnor talar skånska.
Ska det vara så föredrar jag skäggiga polska oljearbetare.
Med klamme och herpes.

Om inte hojen låg i atomer i garaget så hade det blivit en repa, trots all grus o väta...... :tummenupp

Tog min premiärtur med hojen idag.. Halvblött & grus på gatan! Härligt men hemskt! :tungan Så nu har bågen snart rullat 4 mil! :D
(Skulle ändå tvättas av efter transporten hem igår)
Skåne rular!!

Idag hade man kunnat köra ja, nästan helt torrt på vägarna och fint väder, hojen påställd och fungerar bra, men jag håller mig till helgen.

Back