sege skrev:Kapa av skånehelvetet och skänk det till danskarna.
Ja da blir det ju billigare ol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sege skrev:Kapa av skånehelvetet och skänk det till danskarna.
Swedie skrev:Här i Eskilstuna såg jag en tjej köra hoj... så tro inte du är nått.![]()

Japp, ni får klara er utan någon omväxlingPutteLiten skrev:Skotrar och draghundar är inte skåne kompatibla, så de kan vi vara utan...![]()

Rymding skrev:Vi ska inte se ned på Skåningarna. De är en viktig del av vårt totalförsvar. Lixom en avskräckande mur mellan centraleropa och oss. Tack vare dom så vill ingen ha oss.![]()
ps Aj löv jo to ds
)GSXR1100R skrev:Idag hade man kunnat köra ja, nästan helt torrt på vägarna och fint väder, hojen påställd och fungerar bra, men jag håller mig till helgen.
, annars hade jag lätt följt med i helgen - nu är mina sista delar på väg skivor & undre styrkrona, sen ska det gasas 
Kunde inte hålla mig, det ska snöa på söndag så jag körde en runda i häckeberga idag.... brrrZilversurfer skrev:Min hoj som inte är färdig, annars hade jag lätt följt med i helgen - nu är mina sista delar på väg skivor & undre styrkrona, sen ska det gasas
![]()

Haha, som på mopeden när man var 14hållundan skrev:Abrrrr. Har kört 5 km idag och igår. Parkeringsåkning. Framåt å tillbaka. Framåt å tillbaka. Hon blev varm iaf. Jag blev kall. Men fy fasen va skönt det var.
![]()
apsis, det är min moppe =) Mor & Far's grannar hatar mig... Men vaffan =)berggren_martin skrev:Haha, som på mopeden när man var 14![]()

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller