lorkan
Bannad
Roligaste tråden någonsin alla kategorier på sporthoj.com! Borde vara sticky nu på vintern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TheDude skrev:720771Att gå runt och fråga folk var startnycklarna är medans man håller dem i handen är ju en klassiker![]()

CBR_Falun skrev:2647111Vill bara ge mitt djupaste tack till den (Paradoxy tror jag det var) som grävde fram denna tråd!
![]()
Joockey skrev:2647185Eller när man är på fest och morsan plötsligt ringer. Svarar och efter ett tag skriker i telefonen: var fan är min mobiiil???![]()
va fan ska jag göra.. börjar rota i fickorna efter en mobil o hittar en o ska ringa polarn på festen,, efter ca 4 signaler kommer jag på mig själv..
Självklart måste man försöka kolla så mycket det går utan att tjejen som sitter bredvid märker något, dvs att bara ögonen rör sig, inte huvudet. Man tittar och tittar och sen tittar lite till...PANG! Hela bilen studsar till och står på högkant med ena sidans hjul i marken endast. Känns som en bra stund innan den seglar ner och ställer sig på alla fyra igen... Jag hade kört upp på trottoaren och sen upp på en stor rund stenbumling som låg där
Naiv som man va så försökte jag skylla på att det blev fel på styrningen
Ni skulle sett hennes mammas min när jag sa att det blev fel på styrningen

Försökte låtsas som om jag hostat eller nåt
Resten av resan var man inte så styv i korken men man mådde ju något bättre iallaf
Samtidigt kommer det ut en yrvaken gubbe ur huset, minst sagt argt undrar vad jag vill? Fick dra till något i stil medC.Barrow skrev:2647333Mest pinsamma sak jag gjort hittills var att kvadda en fd svärmors bil...
fy fan vad dom glodde sen..vi fick oss ett skratt för allt gick bra.. FreddaGädda skrev:2647738Det skämmigaste jag har varit med om är mitt första och enda erfarenhet av one night stand. Så här gick det till..

Jag tackar än en gång och norrläningen drar därifrån.C.Barrow skrev:2650478-=MaCCan=- skrev:... Massa text om snö, renar och lappar...

sant...C.Barrow skrev:2650478Kommer ihåg första gången man själv körde skoter. Problemet var att man fegade för mycket. Gäller att gasa sig ur "situationer"![]()

Gabor skrev:...text om n00bs på skidor...

|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
|
|
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |