Skämma bort dig med mc-grejer? :)

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Jag har massa prylar på fix i Watz verkstad - att få hämta ut dem blir julklappen. Två set racekåpor t ex.

:öl

De sista åren har det inte blivit nåra julklappar, så man får väl anse sig som:dummer

LOTTAK skrev:
2687475 Du har väl inte tänkt krascha va :skrämd
Jag hoppas att jag kraschar så det räcker med crossen, igår blev det några nya spektakulära offs. :D Jag har snart allt utom själva hojen hos Watz, snart kan jag säga upp garaget. :D

Fasen vad tomten varit snäll mot er! :tummenupp

Din tomte verkar vara Watz, Peter... har han sit yviga skägg fortfarande?
En bit å åka för dig oxå väl?

Dr.Bike skrev:
2687503 Din tomte verkar vara Watz, Peter... har han sit yviga skägg fortfarande?
En bit å åka för dig oxå väl?
Vad snackar du om? Inte ens Kjell har skägg. Det är ungefär 7 km till Freddes garage så det är inte så långt. :tummenupp

Jag fick ny mc-jacka med tillhörande byxor, av maken. Till det matchande stövlar såklart... :)

Dottern fick hjälm, tröja, byxor och hanskar...

Bifogat

• Evamhojen1.jpg
    Evamhojen1.jpg
    63.8 KB · Visningar: 142
  • feliciasBMX.jpg
    feliciasBMX.jpg
    94 KB · Visningar: 112
:) kom med denna till mig! :drool

Bifogat

• 136_3670 (Small).JPG
    136_3670 (Small).JPG
    54.8 KB · Visningar: 121
Last edited:
Mina julklappar till mig själv borde dyka upp snart tycker jag :rolleyes:
Dainese Gilet Wave2 ryggskydd/väst.
Stålomspunna bromsslangar från HEL.
Styrändar och ett set främre kraschpuckar från R&G (eftersom jag inte tvivlar på Murphy och inte blir ett dugg förvånad om jag råkar idiotlägga hojen i 30 knyck i efterblivet väggrus i mars i år igen...)
Hugger från N-W-S, förhoppningsvis lite mindre skit på bakdämpare och länkage.
En uppsättning visir till min Shark RSR2.

Julafton kommer tidigt 2007. :)

Tomten var hos mig också och levererade följande.
- Dainese Gilet Wave2 ryggskydd
- Slipon (kommer sitta som en smäck under cutsen när jag väl får ett högdraget mellanrör.)
- En beställd hjäm, Shoei XR1000 - Joust TC-5 (kanske inte räknas eftersom den inte kommit ännu :rolleyes: )

//KaliZ

Bifogat

• dampare.jpg
    dampare.jpg
    51.2 KB · Visningar: 61
Andreas7902 skrev:
2687541 :) kom med denna till mig! :drool

Den där..förstår du, går som svin :tummenupp är det helsystem så kan du inte dra ur tvåan utan att det lyfter :yoparty speciellt inte med skjuts..sen gjorde dom visst om effektkurvan lite till 05an av nån anledning..

Själv fick jag en stekpanna i gjutjärn med hög kant.

Last edited:
Svarvern skrev:
2688727 Den där..förstår du, går som svin :tummenupp är det helsystem så kan du inte dra ur tvåan utan att det lyfter :yoparty speciellt inte med skjuts..sen gjorde dom visst om effektkurvan lite till 05an av nån anledning..

Själv fick jag en stekpanna i gjutjärn med hög kant.

Vaffan, fick du också en stekpanna :hihi
Fast min var iof i teflon.

Själv har jag varken hoj eller kort så jag köpte mig en bil till för ett par månader sen som en liten tröst.

Men det kommer..

Shark RSR2 & Road Racing Review 2006
och är det bara någon på SH som svarar på min annons så kommer :) säkert med ett par CBR600RR fälgar oxå

Hämtar Imorron......

Jag fick bara reda på att det stod en ZX6RR -03 och väntade i Norge.....
den vill ha en ny vårdande husse....och TOMTEN sa att jag blivit utvald..:D

Så nu återstår en lite tripp för hämtning...105mil..enkel resa...tänkte passa på att
titta lite på banan i Mo i Rana på vägen....

P.S.
Ingen som har lite växellådsdrev till min nya....den har tydligen råkar ut för tandlossning.

KentW

Fick massa fina julklappar, men inget mc-relaterat, så då vart det att inhandla en julklapp till mig själv!

Dessa stövlar och ett par nya handskar!

Bifogat

• 67.jpg
    67.jpg
    19.1 KB · Visningar: 45
*/ ?>
Back