Du spelar golf va?
ja vad det nu hade med diskussionen att göra

FYI så började jag med det tidsfördrivet när jag var 29 (eller mjae där ljög jag. prövade på det när jag var 10-11)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du spelar golf va?
Du kan ju inte jämföra en skridskoåkare med en tyngdlyftare.
Varför var Gunde Svan så tanig när han tränade så många timmar var dag?
Du kan inte heller jämföra tjejer och killar..
Du har inte sett ett fyspass för en konståkare antar jag. =)
Dom tränar inte kondition iaf.
Oavsett träning så har inte hans muskler utvecklats så mycket utan preparat.
ja vad det nu hade med diskussionen att göra![]()
FYI så började jag med det tidsfördrivet när jag var 29 (eller mjae där ljög jag. prövade på det när jag var 10-11)![]()
Om din syster tränar 6 timmar vikter om dagen och inte har några synliga muskler, då tycker jag hon kan ringa mig för lite privat kostrådgivning![]()
Om din syster tränar 6 timmar vikter om dagen och inte har några synliga muskler, då tycker jag hon kan ringa mig för lite privat kostrådgivning
Jag tror inte pappan skjuter testo eller dyl i lillkillen, men om han gjorde det så förtjänar han ju såklart att bli kölhalad..
Lika så om knodden inte får kasta boll och äta myror med kompisarna för att han ska vara hemma och pumpa biccarna
Ni har skapat en negativ bild eftersom detta är väldigt ovanligt, och ni tror det värsta.
Jag tänker inte på det sättet då de är träning som jag brinner för.
Jag ser bara en ung knodd med alla förutsättningar .. En atlet är född !
Blåögd? Kanske ..
Just a feeling ;-)
Om alla mår bra av det, var är felet?
Bara för att hans uppväxt inte liknar er så behöver det inte betyda att det är fel.
Sant, och bara för att hans kemiska obalans i kroppen kommer sig av tillförda preparat betyder det ju inte att det är något dåligt![]()
är så champions födds
varför dominerar dom asiatiska länderna o ryssarna när det kommer till sport som gymnastik,akrobatik,konståkning,kampsport etc etc
dom tränas från födseln. Han kommer att få en bra grund att bli bäst på det han gör.
Vare sig han gillart eller inte kan jag inte uttala mig =)
Nåt sånt.
Här i Sverige skulle socialen komma och knacka på dörren och undra varför man håller på med barnamisshandel.
De här är fan så mycket sjukare [YOUTUBE-ID]bcUudYbisLg[/YOUTUBE-ID]
Har sett nån dokumentär om han den "Little Herkules" (tror jag det var) och hur han testats för preparat vid otaliga tillfällen men aldrig testats positivt. Han har helt enkelt blivit tränat hela sitt liv av sin far.
Ni som säger att ett barn på 4år inte tränar självmant, visst är det så. Men det betyder inte att de inte tycker att det är skoj... går ju att läsa här på SH om föräldrar som sätter sina ungar på motorcyklar vid 2-3års ålder, något de valt självmant det också eller?
Om pappa kör motorcykel så kommer förmodligen sonen vilja testa på det också... om pappan är sjukligt intresserad av bodybuilding så lär sonen också vilja testa.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |