sjukt vad föräldrar gör med sina barn

Du kan ju inte jämföra en skridskoåkare med en tyngdlyftare.
Varför var Gunde Svan så tanig när han tränade så många timmar var dag? :rolleyes:
Du kan inte heller jämföra tjejer och killar..

Du har inte sett ett fyspass för en konståkare antar jag. =)
Dom tränar inte kondition iaf.

Oavsett träning så har inte hans muskler utvecklats så mycket utan preparat.

Du har inte sett ett fyspass för en konståkare antar jag. =)
Dom tränar inte kondition iaf.

Oavsett träning så har inte hans muskler utvecklats så mycket utan preparat.

Om din syster tränar 6 timmar vikter om dagen och inte har några synliga muskler, då tycker jag hon kan ringa mig för lite privat kostrådgivning :D

Jag tror inte pappan skjuter testo eller dyl i lillkillen, men om han gjorde det så förtjänar han ju såklart att bli kölhalad..
Lika så om knodden inte får kasta boll och äta myror med kompisarna för att han ska vara hemma och pumpa biccarna

Ni har skapat en negativ bild eftersom detta är väldigt ovanligt, och ni tror det värsta.
Jag tänker inte på det sättet då de är träning som jag brinner för.
Jag ser bara en ung knodd med alla förutsättningar .. En atlet är född !
Blåögd? Kanske ..

ja vad det nu hade med diskussionen att göra :tummenupp

FYI så började jag med det tidsfördrivet när jag var 29 (eller mjae där ljög jag. prövade på det när jag var 10-11):D

Just a feeling ;-)

Last edited:
Om din syster tränar 6 timmar vikter om dagen och inte har några synliga muskler, då tycker jag hon kan ringa mig för lite privat kostrådgivning :D

Det har hon en redan så tack men nej-tack.

Men nu orkar jag inte diskutera mera, det blir bara i samma anda som när det gäller hundar.

Tack och hej

Jag tror inte pappan skjuter testo eller dyl i lillkillen, men om han gjorde det så förtjänar han ju såklart att bli kölhalad..
Lika så om knodden inte får kasta boll och äta myror med kompisarna för att han ska vara hemma och pumpa biccarna

Ni har skapat en negativ bild eftersom detta är väldigt ovanligt, och ni tror det värsta.
Jag tänker inte på det sättet då de är träning som jag brinner för.
Jag ser bara en ung knodd med alla förutsättningar .. En atlet är född !
Blåögd? Kanske ..

Just a feeling ;-)

absolut inget fel i att introducera barn i sporter väldigt tidigt (har själv siktet inställt på att ordna en golfare av min lilla jugge och hans kommande brorsa) men det ska inte vara på föräldrarnas villkor o krav (vilket jag tycker att jag anar i den videon). sen är det ju positivt att du tycker att barnen ska få vara barn. men som sagt just i detta specifika fall så har allt nog inte gått helt rätt till. såna där muskler får barn inte utan preparat.

Om alla mår bra av det, var är felet? :va

Bara för att hans uppväxt inte liknar er så behöver det inte betyda att det är fel.

Om alla mår bra av det, var är felet? :va

Bara för att hans uppväxt inte liknar er så behöver det inte betyda att det är fel.

Sant, och bara för att hans kemiska obalans i kroppen kommer sig av tillförda preparat betyder det ju inte att det är något dåligt :3freak

Å andra sidan, jag vet inte om det är så mycket värre än tex ungen nedan där föräldrarna har tillfört preparat i form av en hamburgare istället för piller...

motivational-poster-mcdonalds-fat-kid-flubber_109891250.jpg

Sant, och bara för att hans kemiska obalans i kroppen kommer sig av tillförda preparat betyder det ju inte att det är något dåligt :3freak

:D härlig unge....

Kemisk obalans? Vad vet du om det?
Varför är det automatiskt dåligt när någon är i direkt tävlingsform?

Har sett nån dokumentär om han den "Little Herkules" (tror jag det var) och hur han testats för preparat vid otaliga tillfällen men aldrig testats positivt. Han har helt enkelt blivit tränat hela sitt liv av sin far.

Ni som säger att ett barn på 4år inte tränar självmant, visst är det så. Men det betyder inte att de inte tycker att det är skoj... går ju att läsa här på SH om föräldrar som sätter sina ungar på motorcyklar vid 2-3års ålder, något de valt självmant det också eller?

Om pappa kör motorcykel så kommer förmodligen sonen vilja testa på det också... om pappan är sjukligt intresserad av bodybuilding så lär sonen också vilja testa.

är så champions födds ;)
varför dominerar dom asiatiska länderna o ryssarna när det kommer till sport som gymnastik,akrobatik,konståkning,kampsport etc etc
dom tränas från födseln. Han kommer att få en bra grund att bli bäst på det han gör.

Vare sig han gillart eller inte kan jag inte uttala mig =)

är så champions födds ;)
varför dominerar dom asiatiska länderna o ryssarna när det kommer till sport som gymnastik,akrobatik,konståkning,kampsport etc etc
dom tränas från födseln. Han kommer att få en bra grund att bli bäst på det han gör.

Vare sig han gillart eller inte kan jag inte uttala mig =)

Nåt sånt.
Här i Sverige skulle socialen komma och knacka på dörren och undra varför man håller på med barnamisshandel.

Nåt sånt.
Här i Sverige skulle socialen komma och knacka på dörren och undra varför man håller på med barnamisshandel.

Nej, varför tror du det?

Det händer först när en avundsjuk granne anmäler det hela till polisen för att deras egen WThjärna inte öppnat en bok sen lågstadiet och tycker att barnet far illa.
Sen läggs utredningen ner och en motanmälan kan göras för trakasseri. Men orka:rolleyes:

Alla barn kanske inte får en 50cc dirtbike som present o kan utföra "vanliga" aktiviteter som en svensson ser det, men börjar en knott träna tidigt så blir alla förskräckta. Här i sverige så kliver folk inte ur boxen, man har redan delat in "normala" och "onormala" saker i fack, ser man nått onormalt i hyllan så blir det automatiskt SJUKT! GALET! ÄCKLIGT!

Nu tar vi ett exempel.
http://www.youtube.com/watch?v=uYpUs87ha0w&feature=related
Dom här killarna är ju helt otroligt att kolla på, säkerligen tusen om inte miljontals människor sett deras shower etc etc
Alla tycker att det är fachinerande,vackert o väldigt imponerande att se 2 vuxna karlar utföra dessa svåra akrobatiska rörelserna, även våra kära hässelby svenssons.

Dom här 2 bröderna (tror att dom är bröder) började nog VÄLDIGT tidigt att träna, dom ungerska liksom ryssar m.m tränas hårt från början, dom började nog inte träna hårt när dom va 17.... skulle folk se dom tränas som barn hade den här svensson fasonerna kommit tillbaka, USCH! FYYY! dubbelmoral ? kan man fråga sig

De här är fan så mycket sjukare [YOUTUBE-ID]bcUudYbisLg[/YOUTUBE-ID]

HOLY JESUS CHRIST MOHAMMED MOTHER OF GOD IN HEAVEN!!!! :skrämd

Har sett nån dokumentär om han den "Little Herkules" (tror jag det var) och hur han testats för preparat vid otaliga tillfällen men aldrig testats positivt. Han har helt enkelt blivit tränat hela sitt liv av sin far.

Ni som säger att ett barn på 4år inte tränar självmant, visst är det så. Men det betyder inte att de inte tycker att det är skoj... går ju att läsa här på SH om föräldrar som sätter sina ungar på motorcyklar vid 2-3års ålder, något de valt självmant det också eller?

Om pappa kör motorcykel så kommer förmodligen sonen vilja testa på det också... om pappan är sjukligt intresserad av bodybuilding så lär sonen också vilja testa.

Jag såg också den dokumentären, men bear in mind att han var i USA och testades... där har dom lite annan syn på vad som är ok och inte ok.

Han lille tarzan hade ju en jävla kropp och jag tror inte en liten grabb i hans ålder producerar så mycket hormon som och sånt som behövs för att bygga allt det där på ett naturligt sätt. Säkert många tillskott som antagligen är lagliga där han bor/bodde.

Och den stackarn fick ju inte vara barn speciellt mycket tack vare två riktigt puckade människor till päron..

Fast om det är lagligt i ett land - är det livsfarligt i det land som väljer att ha det olagligt då?

Kanske är en ras-grej :hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...