Sjukt bra delfinspel

216.000 på första försöket (är det bra eller dåligt?) och då simmade jag omkring och försökte lista ut vad man skulle göra dom första 30 sec.

748 952, dock tog det en 10 försök. Kul spel i varje fall! :tummenupp

EDIT: 1 125 932
EDIT2: Nu börjar det ta sig :) 2 359 965 :tummenupp
EDIT3: Dubblar vi upp här; 4 392 360
EDIT4: Ny dag, nya poäng :) 10 721 078!

Bifogat

• dolphin.jpg
    dolphin.jpg
    65.6 KB · Visningar: 64
Last edited:
Tävlade med en polare i det där för några veckor sen. Fick 12 mille nånting och högsta hoppet gick förbi saturnus. Sen slog jag i sjöbottnen och bröt nacken.

5 887 693 fick jag nu. Det får räcka för idag.

Jävla Honkiie! :mad:

Bifogat

• trött.JPG
    trött.JPG
    23.5 KB · Visningar: 50
Fy fan jag som blev stolt över mitt första försök och tillomed tog bild...

Palla...

Bifogat

• delfinscore.JPG
    delfinscore.JPG
    30.1 KB · Visningar: 46
Roligt spel som fan, fått 73 miljoner som mest. Roligast är ju och komma högt :D vart upp till resturangen ett par gånger. Laddar upp en bild så ni får se vad ni siktar efter :P
Klurigt som fan och få till ett screenshot när man åker förbi i en jävla hastighet..

Bifogat

• delfin dinner1.JPG
    delfin dinner1.JPG
    141.8 KB · Visningar: 163
  • Delfin dinner2.JPG
    Delfin dinner2.JPG
    140.7 KB · Visningar: 117
Roligt spel som fan, fått 73 miljoner som mest. Roligast är ju och komma högt :D vart upp till resturangen ett par gånger. Laddar upp en bild så ni får se vad ni siktar efter :P
Klurigt som fan och få till ett screenshot när man åker förbi i en jävla hastighet..

Vad är knepet då? Ju högre man kommer desto färre hopp hinner man med.
Gäller det helt sonika att bomba så många extension-ringar man kan? :va

Vad är knepet då? Ju högre man kommer desto färre hopp hinner man med.
Gäller det helt sonika att bomba så många extension-ringar man kan? :va

Det gäller och träffa dom där ringarna naturligtvis, sen kan man trycka på upp-knappen och tail-slida eller vad det heter. Det är denna tail-grej som är nyckeln. Detta kan man göra både på vattenytan och på stjärnorna som man ser ute i rymden.

Jag brukar göra ganska ohöga hopp med ett par volter och skruvar och bygga upp horisontell fart så att man på slutet kommer upp mot månen även fastman har en liten hoppvinkel. När tiden börjar på och ta slut så börjar man hoppa mellan stjärnorna. :tummenupp

lycka till :yoparty

Det gäller och träffa dom där ringarna naturligtvis, sen kan man trycka på upp-knappen och tail-slida eller vad det heter. Det är denna tail-grej som är nyckeln. Detta kan man göra både på vattenytan och på stjärnorna som man ser ute i rymden.

Jag brukar göra ganska ohöga hopp med ett par volter och skruvar och bygga upp horisontell fart så att man på slutet kommer upp mot månen även fastman har en liten hoppvinkel. När tiden börjar på och ta slut så börjar man hoppa mellan stjärnorna. :tummenupp

lycka till :yoparty

Hur i helvete lyckades du vända i vattnet efter ett sånt hopp?! Man har ju bara en halv nano-sekund på sig att reagera!

Hur i helvete lyckades du vända i vattnet efter ett sånt hopp?! Man har ju bara en halv nano-sekund på sig att reagera!

haha om du menade bilderna så klarade jag inte av och vända på den. Var långt över dom bilderna också, därför det är klurigt och ta dom.. Det är ju på freeswim bilderna är ifrån om du inte såg det förresten.

Men övning.. :pannkyss Jag har klarat och vända i vattnet med fall från pluto med en ganska brant vinkel, visst mycket tur men ändå :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman