Sjukt bra delfinspel

haha om du menade bilderna så klarade jag inte av och vända på den. Var långt över dom bilderna också, därför det är klurigt och ta dom.. Det är ju på freeswim bilderna är ifrån om du inte såg det förresten.

Men övning.. :pannkyss Jag har klarat och vända i vattnet med fall från pluto med en ganska brant vinkel, visst mycket tur men ändå :tummenupp

Aj fan... Det såg jag inte. Har bara sett den version där man bara kunde spela 2-minuters grejen. Men nu vet jag. Och nu jävlar ska här spelas!

13,610,035 var uppe vid mars några gånger, samt stjärnsurfade lite. Men ngn restaturang nådde jag inte till..

Visst fan. Har bara slajdat på stjärnorna.
Tänkte inte på att man kan slajda fett på vattnet när man är lite laddad.
Testade slajda i låg hastighet och dömde snabbt ut den metoden eftersom den oftast resulterade i dåligt nerslag.

Ska testa igen.

hur i helvete får ni så mkt, jävla skit, nu vet jag vad jag kommer göra ikv:gnissla

EDIT: kommit till typ månen nu, men hurfan, kan man hoppa mellan planeterna?:va

Last edited:
HannesH När du hoppar håll in ned pilen hela tiden, när du passerar månen efter nga gånger kommer det finnas stjärnor där som du kan "slida" på. Ger bra med poäng!

Hahahah jag råkarde köra delfinen ner på botten så hårt att den fastna där.... går inte att få upp den därifrån :D

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    29.3 KB · Visningar: 68
Last edited:
hur i helvete får ni så mkt, jävla skit, nu vet jag vad jag kommer göra ikv:gnissla

EDIT: kommit till typ månen nu, men hurfan, kan man hoppa mellan planeterna?:va

Hur får man inte så mycket poäng?
Det går inte få under 1½ miljon om man rör sig hela tiden. :va

Alltså jag är så full som jag kan vara i mitt egna feta själv och det här kan vara det mest irriterande spelet någonsin när man är lika full som man kan vara när man känner sig lite sådär full på en fredag kväll efter tio öl och är lite sådär full som man säger när man är sådär lite full.

FULL

ARG

Hur långt har man kvar till restaurangen när man passerat den lilla blå planeten? :va

Last edited:
Hähähähä! Sutton miloner. :brynad

Edit: Gillar delfiner att flyga i 450 km/h? :confused:

Edit2: Finns det någonting över huvud taget ovanför resturangen?
Körde freeswim och flög förbi i överljusfart och fortsatte tämligen långt upp. Kom inget mer. Eller? :va
Vilken jävla tid det tar att falla från den höjden, för övrigt.

Hur långt har man kvar till restaurangen när man passerat den lilla blå planeten? :va

Du har la kommit halvvägs kanske. Om ens det.

Bifogat

• trött.JPG
    trött.JPG
    37.2 KB · Visningar: 46
Last edited:
Går det att tailslajda på vattenytan utan att det ska bli dåligt nedslag efter det? Jag lyckas inte iaf...

Har för mig att den kommer en grå till vänster efter den lilla blå. sen kommer det en till höger och sedan kommer restaurangen. en jävla bit upp alltså :tungan

I'll get you a spoon so you can eat my ass.

Bifogat

• trött.JPG
    trött.JPG
    37.1 KB · Visningar: 43
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT