Sjukt billigt!!

TS: Snacka om att göra skäl för sitt nick. :tummenupp
Antingen det eller så är du i maskopi med fanskapen.. :mad:

Hahaha shit alltså :D

Nu var jag tydligen inte tillräckligt visande i mitt inlägg för vissa "smartare-än-de-flesta-här-på-SH" att det var skrivet med en stor gnutta inoni... Men men Hahaha!!

Vad jag ville komma fram till var att det verkar finnas rätt många skojare där ute nu, långt ifrån småskojare som på Blocket tex..

Last edited:
Fan vi borde skramla och köpa en bara för att se vad som händer, hur många medlemar är det på sh? Ett par dollar var kanske räcker?

Jaha, du vill ge en skojare ett par tusen dollar för "att se vad som händer"....vad tror du kommer hända?

Hahaha shit alltså :D

Nu var jag tydligen inte tillräckligt visande i mitt inlägg för vissa "smartare-än-de-flesta-här-på-SH" att det var skrivet med en stor gnutta inoni... Men men Hahaha!!

Vad jag ville komma fram till var att det verkar finnas rätt många skojare där ute nu, långt ifrån småskojare som på Blocket tex..

Då får jag väl ta på mig det och be om ursäkt.

Till mitt försvar så antog jag att ingen normalt funtad ens reagerade på dylika bluffsidor längre då de finns i överflöd men det är väl bra att du tar upp det antar jag då det alltid kan rädda nån stackare.. :tummenupp

thevantor eksistens og seriøsite

Hei.

Tenker å kjøpe en Yamaha Nytro. Det er veldig billig og jeg er litt usikker på om dette er rett. Noen som har kjøpt fra www.thevantor.com ? De aksepterer ikke L/C (Letter of Credit), og det er jo mistenkelig.. Kun kontant betaling T/T eller Paypal.

Sitter och chattar med MSN:ele-eden01@hotmail.com från http://www.ele-eden.com.
Mystiskt så säger dom att jag får komma och plocka up min gsxr och betala kontant... jag sa att jag själv fixar frakten och detta passade väl. Jag sa att jag kommer om 2 veckor till kina, och personen sa att vi diskuterar närmare affären när jag kommer till deras butik.
Ingen påväg till Kina?:D
Skulle vara VÄLDIGT intressant att få veta mera om detta.:)

Verkar ju vara helt sjukt detta :va dags för en Ducce kanske :hihi

Sitter och chattar med MSN:ele-eden01@hotmail.com från http://www.ele-eden.com.
Mystiskt så säger dom att jag får komma och plocka up min gsxr och betala kontant... jag sa att jag själv fixar frakten och detta passade väl. Jag sa att jag kommer om 2 veckor till kina, och personen sa att vi diskuterar närmare affären när jag kommer till deras butik.
Ingen påväg till Kina?:D
Skulle vara VÄLDIGT intressant att få veta mera om detta.:)

Ok, om du inte lyckats lista ut det själv så har dom ingen butik men om dom säger det till 100 kunder så är det säkert nån DUM JÄVEL som tror dom och sätter in pengarna "för det här verkar ju vara ok eftersom han säger att dom har en butik"......

Ok, om du inte lyckats lista ut det själv så har dom ingen butik men om dom säger det till 100 kunder så är det säkert nån DUM JÄVEL som tror dom och sätter in pengarna "för det här verkar ju vara ok eftersom han säger att dom har en butik"......

För något år sedan var det vattenskotrar, hundratals svenskar blev lurade enligt tidningarna (dvs minst 20 st), men konstigt nog ville ingen av dom ställa upp på bild i tidningen...

tja jo, int förlorar dom väl nåt på att ljuga och säga att butiken finns, och så reser jag dit och hittar en tom övergiven hall. Men ändå vore det skoj om någon skulle åka för att granska den fysiska adressen som dom gav mig/som finns på hemsidan. Och som jag sa så talade vi om att jag skulle betala kontant.

ser det ut som bajs, luktar det som bajs så är det nog bajs...:arsele

tja jo, int förlorar dom väl nåt på att ljuga och säga att butiken finns, och så reser jag dit och hittar en tom övergiven hall. Men ändå vore det skoj om någon skulle åka för att granska den fysiska adressen som dom gav mig/som finns på hemsidan. Och som jag sa så talade vi om att jag skulle betala kontant.

Och, exakt vad tror du skulle hända om du åkte ensam, som utlänning, till en okänd adress som skurkarna bestämt, om dom trodde att du har ett par tusen dollar på fickan i syfte att betala din motorcykel kontant? :rolleyes:

Och, exakt vad tror du skulle hända om du åkte ensam, som utlänning, till en okänd adress som skurkarna bestämt, om dom trodde att du har ett par tusen dollar på fickan i syfte att betala din motorcykel kontant? :rolleyes:

Dom skulle ju skämmas jättemycket och antagligen ge honom en hoj??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT