sjukskriven hur få tiden att gå?

• Plugga in en jävla massa coctailkunskap/TP kunskap
  • Sök jobb
  • Se till att bli riktigt jävla stört bra på gitarr
  • Lira onlinepoker
  • Sök jobb
  • Renovera lite i lägenheten/huset
  • Meka med hojen
  • Och sök några fler jobb
  • Lär dig göra bygga hemsidor, och gör en hemsida om dig själv som du kan länka till i dina jobbansökningar.

Last edited:
  • Plugga in en jävla massa coctailkunskap/TP kunskap
  • Sök jobb
  • Se till att bli riktigt jävla stört bra på gitarr
  • Lira onlinepoker
  • Sök jobb
  • Renovera lite i lägenheten/huset
  • Meka med hojen
  • Och sök några fler jobb
  • Lär dig göra bygga hemsidor, och gör en hemsida om dig själv som du kan länka till i dina jobbansökningar.

Han är sjukskriven, inte arbetslös. :) Däremot bra tips OM man nu skulle vara just arbetslös.

Vad är du sjukskriven för? Sjung ut! Som har sagts tidigare är det väldigt mycket lättare att komma med bra tips då! ^^

Sanningen att säga är jag arbetslös, satt dock hemma hos en sjukskriven polare och mögla när jag gjorde tråden mest åt honom jag har lite att göra iaf iom söka jobb, han är sjukskriven för infektion i handen (gissa om han bröt ihop när han fick höra att han skulle mögla i 7 veckor till :hihi)

* Plugga in en jävla massa coctailkunskap/TP kunskap - tp vaddå? har eq som en eremit så de e nog en ide
* Sök jobb - har sökt alla på ams som jag har en chans att få
* Se till att bli riktigt jävla stört bra på gitarr - niet tålmod men skulle va coolt
* Lira onlinepoker - Ligger på plus iaf :)
* Sök jobb - googla lite efter jobb och ringde lite företag som verka nice på måfå
* Renovera lite i lägenheten/huset - ska flytta om 2 veckor, sen blir det renovera sommarstuga med gammelgubben
* Meka med hojen - har ingen än men har pengar att köpa en för om jag får jobb och inte måste äta upp dom
* Och sök några fler jobb - finns en gräns för hur många "nej vi behöver inte dig" man kan ta per dag.
* Lär dig göra bygga hemsidor, och gör en hemsida om dig själv som du kan länka till i dina jobbansökningar. Det där va en ide vet iof inte om den fungerar men de slår nog ihjäl nån timme

Igår dödade jag några timmar med att köpa en "tv avstängare" och gick runt och släckte och starta tv apparater i köp centret, otroligt bra kul per krona, att stänga av bks menyer under middags rusningen skapade ett skönt kaos.

Nån som behöver en elektriker lärling med 850h lärlingstid och goda referänser? Eller kanske en b-korts chafför? eller något annat, nånstans i sverige så pm:a!

Om du nu är sjukskriven kan du ju ägna tiden åt att analysera varför du hamna i denna situationen och se till att du inte hamnar i den igen! För som det är nu kostar du fanimig bara massa pengar och så ska det fan inte vara! Du ska vara ute och arbeta och göra själ för lönen!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg