* Plugga in en jävla massa coctailkunskap/TP kunskap - tp vaddå? har eq som en eremit så de e nog en ide
* Sök jobb - har sökt alla på ams som jag har en chans att få
* Se till att bli riktigt jävla stört bra på gitarr - niet tålmod men skulle va coolt
* Lira onlinepoker - Ligger på plus iaf

* Sök jobb - googla lite efter jobb och ringde lite företag som verka nice på måfå
* Renovera lite i lägenheten/huset - ska flytta om 2 veckor, sen blir det renovera sommarstuga med gammelgubben
* Meka med hojen - har ingen än men har pengar att köpa en för om jag får jobb och inte måste äta upp dom
* Och sök några fler jobb - finns en gräns för hur många "nej vi behöver inte dig" man kan ta per dag.
* Lär dig göra bygga hemsidor, och gör en hemsida om dig själv som du kan länka till i dina jobbansökningar. Det där va en ide vet iof inte om den fungerar men de slår nog ihjäl nån timme
Igår dödade jag några timmar med att köpa en "tv avstängare" och gick runt och släckte och starta tv apparater i köp centret, otroligt bra kul per krona, att stänga av bks menyer under middags rusningen skapade ett skönt kaos.
Nån som behöver en elektriker lärling med 850h lärlingstid och goda referänser? Eller kanske en b-korts chafför? eller något annat, nånstans i sverige så pm:a!