Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Jag jobbade när jag hade svininfluensan.
Gick väl inget bra på TV då tror jag.
Gick väl inget bra på TV då tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen om man smitta andra så får man jobba övertid och det tjänar man ju på! win winJa eller hurSäg den person som står emot magsjuka, influensa och andra högt smittsamma sjukor
![]()

Ähhh.....
Arbetsmoral är fan överskattat. Är man sjuk så är man.. Tipset är att stanna till efter kl 12, samma dag som du vill sjuka dig så får du bara en halv karrensdag.
Min arbetsmoral försvann ungefär samma dag som mitt lönekuvert kom i lådan. Inget snack om saken. Handlar inte om att man är arbtesskygg. Men den jävla skattesatsen vi har i vårt land så ska man fan kunna stanna hemma med gott samvete tills man är frisk.
Sen om folket på jobbet bölar över att man är sjuk för de saknar folk, det är ju pissigt läge. Anställ timmisar, eller härda ut.
Man har fan inget igen för att gå och knega när man är sjuk, enda du får är att du blir mer sjuk. Man hinner aldrig bli frisk. Också slutar det med att du går och jobbar några dagar fast än att du e kass, så kommer du behöva ligga hemma dubbelt så länge bara för du väl inte stannat hemma från början. Eller så smittar du ner halva jobbet..
Så kontentan är.. Stanna hemma, våga vägra jobba sjuk.. Så länge man inte får någon bonus för ett lågt antal sjukdagar så kommer jag fan inte sätta min fot på jobbet om jag är kass..
![]()
Ähhh.....
Arbetsmoral är fan överskattat. Är man sjuk så är man.. Tipset är att stanna till efter kl 12, samma dag som du vill sjuka dig så får du bara en halv karrensdag.
Min arbetsmoral försvann ungefär samma dag som mitt lönekuvert kom i lådan. Inget snack om saken. Handlar inte om att man är arbtesskygg. Men den jävla skattesatsen vi har i vårt land så ska man fan kunna stanna hemma med gott samvete tills man är frisk.
Har en på mitt jobb som inte haft en full månad nu på de 4 år jag jobbat där.Alltid nån unge som har skoskav eller nåt
Har en på mitt jobb som inte haft en full månad nu på de 4 år jag jobbat där.Alltid nån unge som har skoskav eller nåt
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |