Sjukgymnast i Stockholm

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Är det någon som kan rekomendera en bra sjukgymnast i stockholm som är bra på knän??
Sista av det 3000 läkare jag har varit hos vill att jag ska träna mitt knä så att inflammationen (vilket man inte kan träna bort men han envisas så..) och smärtan i knät försvinner och nu behöver jag alltså lite hjälp med att hitta en som kan det här med knän riktigt bra.

Jag har gått hos reagera kliniken i Liljeholmen och tycker dom är väldigt bra och gör allt för att du ska slippa kronisk smärta, de bästa med dom är att oavsett vart du bor behöver du inte nån remiss till dom utan bara söka upp den närmsta kliniken och boka en tid :)
Dom har vare bra på både min höft och knä.

Är du säker det är en inflammation? Idrottskliniken i råsunda fotbollsstadion kan jag rekommendera. De hittade meniskskadan som vårdcentralen i järfälla missade under 2 års tid.

Är du säker det är en inflammation? Idrottskliniken i råsunda fotbollsstadion kan jag rekommendera. De hittade meniskskadan som vårdcentralen i järfälla missade under 2 års tid.

Med tanke på hur många läkare som har tittat på det så är det
väl kanske lite flytande... Men den läkaren som remitterade oss till senaste läkaren som sa rehab har tittat på magnetröntgen och säger att det ska vara en tumörinflammation..
Med reservation för det korrekta medicinska namnet.. :D
Till det hela hör väl att frugan har en stor knöl precis under knäskålen, stor som en femma och ca 1½cm hög..
Knölen beror till 99% på att hon har haft lösa benbitar i knäet efter
att ha fått det söndersparkat för x antal år sen.
Men ingen vill ta bort knölen då den sitter på främre ledbandet..

Aj aj, låter inge bra. Hoppas det fixar sig.

Vårdcentralerna har, de tre gångerna de sista 15 åren man haft krämpor, misslyckats helt att hitta felorsaken. Privatvården däremot har hittat och åtgärdat 2 av dem och den sista löste sig naturligt och oangenämnt(njurstenen kom ut av sig självt).

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP