Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vete fasen vad jag ska tro om detta med morfinet, kan inte säga att det gjort nån skillnad i smärta men det kanske är svårt att avgöra om man tar lite större doser så kanske det ändå tar värsta topparna, dock blev till att dosera 80 mg Oxycontin om dagen i början för att det alls skulle göra nån effekt och gärna kompletterat med 10 mg Oxycondon. Sista veckorna då jag trappat ner till 5 kg om dagen har jag inte kännt nån skillnad då jag tagit tabletterna i smärta. Jag har aldrig upplevt nån form av rus eller välbehag inte ens med 80-100 mg om dagen utan enda gången man upplevde ett rus var då man fick intravenöst direkt efter operationen då rusade det till.
Det som skrämmer är ju nu hur kroppen reagerade då man slutade trodde aldrig att det skulle bli som det blev att abstinensen skulle vara så jävlig som den var. Som jag sagt här jag inte känt nåt rus eller välbehag av bara Oxycontin men helt klart har man haft skiten i kroppen i snart två månader och det märks nu.
Idag har det känt bättre så förhoppningsvis börjar det ge sig nu och man börjar bli normal igen, även om det inte var kul är man en erfarenhet rikare och i framtiden kommer jag att se till att ta så lite såna här preparat som möjligt.
Suget är stort, som det ska vara! Men låt nu knät läka ut ordentligt, kör lite Cadillac och bli kry till jakten. Kommer ju en sommar igen nästa år!
Suget är stort, som det ska vara! Men låt nu knät läka ut ordentligt, kör lite Cadillac och bli kry till jakten. Kommer ju en sommar igen nästa år!
Håller helt med, låt det läka ordentligt innan du ger dig i kast med för stora påfrestningar.
Usch vilken otur!
Krya på dig!
Ska vara klok även om suget att åka hoj är stort, är samma med jakten vill inte riskera nåt där heller även om jag både vill åka hoj och vill gå med hunden och jaga älg. Är ju långt ifrån optimalt att ha en unghund ståendes som nu skulle varit i full gång men kommer inte att riskera nåt utan försöka ta det lungt och låta en kompis som haft älghundar men är utan hund nu jaga med honom.
Krya på dig men var inte för klok för det kan faktiskt hända igen! Oavsett om det hunnit läka helt.
Vill du aldrig riskera något får du ett tråkigt liv. Men man behöver inte vara dumdristig. En sväng med hojen på vägar du känner med lite trafik är medicin för din själ som hjälper din kropp att läka!
Och jag läste någonstans att stillasittande tog fler liv i Sverige än landsvägstrafiken. Skulle inte förvåna mig...

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppenIdag körde jag hoj för första men sen kraschen, cafe 250 Hondan kördes från och till släpet och in till besiktningen. Gick så där då ben vinkeln på 250:in är lite väl extrem för min rörlighet så jag gick inte upp vänsterfoten på fotpinnen så jag klarade inte att växla upp eller få i neutralen, KLR:en försökte jag mig inte ens att komma upp på för det är kört utan att ha en pall att kliva upp på först. I övrigt gick besiktningen bra och bägge hojarna gick igenom med blankt papper.
Efter besiktningen av hojarna och bilen var jag på sjukgymnastik och nu snackar vi träning, dra åt helvete så ont jag har i benet nu. Allsköns övningar med bla knäböjning på enbart det skadade benet, hoppas kunna göra dessa övningar igen i morgon men det gör ont nu.

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen
Kämpa på så ska du se att du är uppe på hojen igen inom kort!
Huvudsaken är att du kan vicka på tårna så att du får i växlarna .
Skämt o sido , krya på dig o knäpp en stortjur , för vi har gott om dom nu i Jemtland.

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |