Sjukfråga?

Ååå spam tråd :D

Tog mig i kragen igår och drog till akuten när det började bli olidligt.. var först efter hårda förhandlingar jag slapp bli kvar över natten.. Läkarn trodde mina muskel celler fått nån förstoring eller vad han sa och klämmer åt nerverna :va aja blir mer tester idag men va nog pga ansträngning när jag va inte helt frisk

Cervantes skrev:
2591736 Ååå spam tråd :D

Tog mig i kragen igår och drog till akuten när det började bli olidligt.. var först efter hårda förhandlingar jag slapp bli kvar över natten.. Läkarn trodde mina muskel celler fått nån förstoring eller vad han sa och klämmer åt nerverna :va aja blir mer tester idag men va nog pga ansträngning när jag va inte helt frisk

Du har inte haft sex på ett tag :va .......nerver i kläm då pungen är för stor å overfilled...:D

Cervantes skrev:
2591736 Ååå spam tråd :D

Aldrig hört talas om, vad är det för sjukdom :va

Jag röstar på influensa jag med.
Jag får exakt dom symptomen, ryggen brukar kännas som om jag fått den utbytt mot en som fått slita i en saltgruva i 100år.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg