Sjuk!

Rikkard skrev:
2054047 Ja man hoppas ju han skojar. Annars är han nog väldigt klent byggd.
Pff, struntprat. Alla har inte 37 grader som normaltemperatur. Jag har knappt 36 om jag är frisk och klen är nog bland det sista man skulle använda för att beskriva mig.

Neanderthalaren skrev:
2054595 Pff, struntprat. Alla har inte 37 grader som normaltemperatur. Jag har knappt 36 om jag är frisk och klen är nog bland det sista man skulle använda för att beskriva mig.

Pff, det där är nåt som vissa säger när de har 37,1 bara för att dölja att de är fjollor.

nu e jag sjuk :3freak
har haft en lätt förkylning hela helgen som inte ger sig :(
hade lätt kunna jobba om man satt på kontor men nu ha man ju massa krumt kroppsarbete :rolleyes:
faen..
hur ska man kunna tjäna pengar då man e sjuk var o varanan dag på våren. :4skrika

ps. sitter o tröstar med hemmagjorda (igår) kanel bullar :yoparty

Last edited:
Solan skrev:
2053761 Om du har 37 grader när du har feber, vad har du då när du är frisk? :va

Jag brukar ha 35.5 när jag är frisk

Hehe har jag 37 grader i feber så mår jag som om världen skall gå sönder runt mig! Jag är en äkta fjolla på den punkten..=)

Rikkard skrev:
2056510 Ja fast nu var det ju inte jag som hade högre temp än vanligt. :tungan
Det har jag aldrig påstått heller. :7peta
Läs om läs rätt. Jag ska inte behöva vara lågstadielärare. Fast små barn har högre kroppstemperatur än vuxna så där har vi kanske orsaken till dina fina normalkurviga 37°.

Last edited:
Neanderthalaren skrev:
2056821 Det har jag aldrig påstått heller. :7peta
Läs om läs rätt. Jag ska inte behöva vara lågstadielärare. Fast små barn har högre kroppstemperatur än vuxna så där har vi kanske orsaken till dina fina normalkurviga 37°.

Nu råkar ju du vara yngre än mig enligt din profil! :fakta
Så då borde ju du med andra ord ha "normala" 37° du med! :dummer

Argyle skrev:
2053360 Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Jag förstår precis, det var lönen som tog ett plötsligt slut!
Ring inte doktorn, försök låna lite pengar av en kompis och ta ner den höga febern med en mycket kall öl.

Du överlever....

NU vet jag vad som lurade bakom busken till mitt drastiska insjuknande. MAGINFLUENSA!! Jobbade på måndag, mådde skit ifrån 07:00 - 16:00 men det funkade, dock klockan 20:00 fick jag 39.2c i feber och s*et fantamig vatten hela jävla måndag natten, har haft möget nu i 30h, febern är nästan normal nu men fy fan!!!!!!1 FY FAN!

Argyle skrev:
2061271 NU vet jag vad som lurade bakom busken till mitt drastiska insjuknande. MAGINFLUENSA!! Jobbade på måndag, mådde skit ifrån 07:00 - 16:00 men det funkade, dock klockan 20:00 fick jag 39.2c i feber och s*et fantamig vatten hela jävla måndag natten, har haft möget nu i 30h, febern är nästan normal nu men fy fan!!!!!!1 FY FAN!

Jag hade samma skit som du skrev i ditt första inlägg hela förra veckan. Låg hemma och försökte vila ut det. Igår fick jag gå hem vid 12:00 mådde illa som bara den och dålig i magen. Maginfluensa här med. :huvet

Knappt pinsamt att vara borta en vecka, jobba en dag och sen gå hem igen. :(

Tsss veklingar

jag har haft Denguefeber, hade 41,5 i feber låg och frös som fan, det var 28 grader varmt i rummet :tungan

Det är feber det, har jag 38-39 känner jag det inte, tanten som säger att jag verkar het när hon tar på mig och allt som oftast tror jag att hon menar något annat :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg