Solan skrev:2053761Om du har 37 grader när du har feber, vad har du då när du är frisk?![]()
Hehe, precis vad jag tänkte.
Harru aldrig varit bakis förr? Ta en nubbe o sluta whina...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solan skrev:2053761Om du har 37 grader när du har feber, vad har du då när du är frisk?![]()

Hoppas det! Annars får jag väl försöka bota mig själv..newstead skrev:2054294Farbror doktorn har nog räddningen![]()

Pff, struntprat. Alla har inte 37 grader som normaltemperatur. Jag har knappt 36 om jag är frisk och klen är nog bland det sista man skulle använda för att beskriva mig.Rikkard skrev:2054047Ja man hoppas ju han skojar. Annars är han nog väldigt klent byggd.
Neanderthalaren skrev:2054595Pff, struntprat. Alla har inte 37 grader som normaltemperatur. Jag har knappt 36 om jag är frisk och klen är nog bland det sista man skulle använda för att beskriva mig.
Du har nog bara ägglossning, då höjs kroppstemperaturen.Rikkard skrev:2054734Pff, det där är nåt som vissa säger när de har 37,1 bara för att dölja att de är fjollor.

Neanderthalaren skrev:2055390Du har nog bara ägglossning, då höjs kroppstemperaturen.

Det har jag aldrig påstått heller.Rikkard skrev:2056510Ja fast nu var det ju inte jag som hade högre temp än vanligt.![]()

Neanderthalaren skrev:2056821Det har jag aldrig påstått heller.
Läs om läs rätt. Jag ska inte behöva vara lågstadielärare. Fast små barn har högre kroppstemperatur än vuxna så där har vi kanske orsaken till dina fina normalkurviga 37°.

Jag skyller på min osande manlighet.Rikkard skrev:2057507Nu råkar ju du vara yngre än mig enligt din profil!![]()
Så då borde ju du med andra ord ha "normala" 37° du med!![]()
Argyle skrev:2053360Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?
Argyle skrev:2061271NU vet jag vad som lurade bakom busken till mitt drastiska insjuknande. MAGINFLUENSA!! Jobbade på måndag, mådde skit ifrån 07:00 - 16:00 men det funkade, dock klockan 20:00 fick jag 39.2c i feber och s*et fantamig vatten hela jävla måndag natten, har haft möget nu i 30h, febern är nästan normal nu men fy fan!!!!!!1 FY FAN!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |