Argyle
ingen
Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Argyle skrev:2053360Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?
Argyle skrev:2053380Typ samma här, en annan polare sa det går över efter en dag typ. A fan jag blir lack altså, skall jobba klockan sju imorgon, vill fan inte ha karens

Du börjar bli gammalArgyle skrev:2053360Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Fluxir skrev:2053394Jag är gärna sjuk imorn, så jag har en anledning å stanna hemma, har Religions prov på Kristendom och islam samt att hjag har muntliga svenska nationella B-kurs provet imorn med. Gissa vem som inte förberett sig?![]()
Argyle skrev:2053360Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Fågelinfluensan?Argyle skrev:2053360Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Solan skrev:2053761Om du har 37 grader när du har feber, vad har du då när du är frisk?![]()
Fy fan! Har hört att sån hög feber kan vara livsfarligtArgyle skrev:2053360...har 37,0 grader i feber...
Jonathan skrev:2053445Jag är klar med svenska B kursen.
Så, nu är det tillåtet att vara avundsjuk på mig
Vad fick ni för ämne ?

Shit..newstead skrev:2054130Fy fan! Har hört att sån hög feber kan vara livsfarligt![]()
Hur har du överlevt?FeeBee skrev:2054243Shit..då är det nog dags för mig att ringa ambulans nu, jag har haft 37,8 i flera år....

Vet inte! Hade ingen aning om hur farligt det var....! Hoppas doktorn kan bota det bara, annars är det ju kört!newstead skrev:2054251Hur har du överlevt?![]()
Farbror doktorn har nog räddningenFeeBee skrev:2054279Vet inte! Hade ingen aning om hur farligt det var....! Hoppas doktorn kan bota det bara, annars är det ju kört!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |