Sjuk!

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Argyle skrev:
2053360 Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?

Jag känner mig oxå trött i kroppen, men tror inte ja har nån feber, dock gör magen uppror... inte spy kännsla, utan mer äääh, det känns konstigt bara.. .

Typ samma här, en annan polare sa det går över efter en dag typ. A fan jag blir lack altså, skall jobba klockan sju imorgon, vill fan inte ha karens

Argyle skrev:
2053380 Typ samma här, en annan polare sa det går över efter en dag typ. A fan jag blir lack altså, skall jobba klockan sju imorgon, vill fan inte ha karens

Jag är gärna sjuk imorn, så jag har en anledning å stanna hemma, har Religions prov på Kristendom och islam samt att hjag har muntliga svenska nationella B-kurs provet imorn med. Gissa vem som inte förberett sig? :huvet

Hade håltimme i skolan i torsdags (jag var lärare alltså) åkte hem, sov en halvtimme, vaknade upp alldeles förstörd. Ingen snuva, 38.3graders feber!
På en halvtimme alltså!

Argyle skrev:
2053360 Någon som har haft/har samma åkomma som jag, känner mig trött i hela kroppen, har 37,0 grader i feber och det kom typ på 2h? Någon annan?
Du börjar bli gammal :tungan

Fluxir skrev:
2053394 Jag är gärna sjuk imorn, så jag har en anledning å stanna hemma, har Religions prov på Kristendom och islam samt att hjag har muntliga svenska nationella B-kurs provet imorn med. Gissa vem som inte förberett sig? :huvet

Jag är klar med svenska B kursen.
Så, nu är det tillåtet att vara avundsjuk på mig.

Vad fick ni för ämne ?

det är ngt smäck som går runt nu...mitt började med halsont på torsdagen...fredag= mer halsont..lördag= 40 graders feber....sen höll det i 2-3 dagar och gick över i rethosta samt snorig näsa..

vår influensa sa Vårdcentralen...håller i 7-10 dagar sen ska det släppa.

Jonathan skrev:
2053445 Jag är klar med svenska B kursen.
Så, nu är det tillåtet att vara avundsjuk på mig
Vad fick ni för ämne ?

Hälsa och livsstil... :va

Tänkte tala om Hojåkning, det måste ju gå in under livsstil.. :gnissla

newstead skrev:
2054130 Fy fan! Har hört att sån hög feber kan vara livsfarligt :rolleyes:
Shit.. :eek: då är det nog dags för mig att ringa ambulans nu, jag har haft 37,8 i flera år....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg