Sjuk hoj med V8!

Hur vet han att han kommer framåt och inte bara snurrar runt i 180?

Jag vill fan sätta mig i den där, sätta block för hjulet och vrida på som fan. Så man får känna hur 8000rpm känns. :D

Last edited:
Har varit lite sett lite klipp när den där saken kördes på Discovery. Var två problem med den vill jag minnas. Var en prototyp.

1. Började vobbla något fruktansvärt.

2. När man bromsade hårt vart det inget bra.

Han var urkastad ur den där saken i hög fart, kring 90 vill jag minnas, för att den började vobbla när han skulle bromsa in lite för en bil. Gick ganska illa men han överlevde.

/Z

Har varit lite sett lite klipp när den där saken kördes på Discovery. Var två problem med den vill jag minnas. Var en prototyp.

1. Började vobbla något fruktansvärt.

2. När man bromsade hårt vart det inget bra.

Han var urkastad ur den där saken i hög fart, kring 90 vill jag minnas, för att den började vobbla när han skulle bromsa in lite för en bil. Gick ganska illa men han överlevde.

/Z

Det såg jag med! Jag blev ganska förvånad när han skulle provköra för första gången och åkte helt utan skyddsutrustning. Möjligtvis hade han en öppen hjälp, jag minns inte riktigt. "Vilken idiot, det kommer aldrig att sluta väl!" tänkte jag. Jag hade rätt.

Kan nog bli problem att få tag i däck till en sån :D

Väntar bara på.... "Imorgon öppnar S...T Racing o där kan vi ta mig fan fixa allt till priser som ingen annan ens kan köpa in skiten för !!!!!":näsblod

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back