Sjuk balans

Grymt satan! :Bugar

Snart kommer Yoshi och säger att varenda skitunge klarar av det där och att det minsann inte impar på honom!

Yoo...jävlar måste vara lite klurigt nedför alltså med tanke på höjen han måste hålla :tummenupp

Bara jag som tycker att det ser ut som om han kör upp för en ramp, när han kör upp på bilen i slutet ?

Förövrigt helgrym :tummenupp

Last edited:
Sjukaste balansen. :Bugar Hojen står ju nästan kl12 på nervägen. :yoparty Ser ut att va nån erfaren trial-nisse.

Den JÄVLA kuken körde i sönder taket på en ford ltd.. :mad: Nu ska han stekas..... Kass var han oxå... :gnissla

Trappan på bakhjulet var jag nog mest imponerad av, sen att allt detta gjordes på en Cross med trumbromsar utan pizzadrev och handbakbroms gjorde det bara coolare. :tummenupp

fan va hårt...aldrig sett nåt liknande:yoparty

NI som påpekar att framhjulet snurrar....vad spelar det för roll? han doppar ju aldrig ner den :)

fan va hårt...aldrig sett nåt liknande:yoparty

NI som påpekar att framhjulet snurrar....vad spelar det för roll? han doppar ju aldrig ner den :)

Gyrokrafterna från ett snurrande framhjul hjälper till att hålla balansen på hojen. Det blir tex lättare att svänga om framhjulet snurrar. men det tar inte bort hans skills när det gäller att köra bakhjul. Riktigt bra att fixa den där sträckan och med det materialet :bugar
Fast det var lite B att de hade gjort en ramp upp på bilen...

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa