StorBjärn
Thunder The Savior
[YOUTUBE-ID]deX7R9RbmX0&feature=fvw[/YOUTUBE-ID]
Spännande
jobbig fylla lär vissa ha fått
Spännande

jobbig fylla lär vissa ha fått

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog en å annan som gjorde en ofrivillig sidledsförflyttning i baren där
Man e inte kaxig när elementen visar musklerna, men misstaget att ta sjön i sidan lär dom kanske inte göra om dom närmsta turerna iaf.
Va ute i vindbyar på över 40 sekundmeter en gång när jag låg på isbrytare. Vi va tvugna att gå ur isen p.g.a. ett nödanrop från ett ryskt fartyg som sumpat en pråm. Alla stog på komandobryggan med hökögon mitt i natten... T.o.m. gamla fartygschefen såg lite scary ut. Allt löst for fram å tillbaka. Dom tunga stolarna på bryggan åkte fram och tillbaka.Vattnet slog över bryggan när fronten mötte vågorna. Jag fick det härliga uppdraget att surra helikoptern extra p.g.a. risken för att den skulle slita sig och åka överbord... Härliga minnen!
Blev till att städa fartyget i ett par dar sen.
Kan vara så att dom fått roderproblem
Låter som en mysig seglats.
Ja det kan va vad som helst. Jag trodde först dom hade blackout men på skummet som blev såg det ut som dom hade full patte på maskin å babord bog. Övningskörning kanske. Faller man ner för lågt i vinkel är det ganska svårt vända upp igen. Men det gick ju bra.
Det va inte en enda som va kaxig då vad jag minns... Ungefär så här var det... http://www.youtube.com/watch?v=tfEo6E6nElE&feature=related
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |