Sjöborakan 2/9

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Om vädret blir vackert drar vi till sjöborakan idag:yoparty Samling statoil ättekulla 16.00, avfärd ca 16.15 (så ni vet när ni ska ta ledigt från jobb:D).

BE THERE!!!

Sjöborakan.... yes!

Jag ska försöka hänga med.

Vädret ser ju hoppfullt ut.
Ska verkligen försöka vara på Ättekulla strax efter 4. Vänta gärna en liten stund på mig o min gamla 600. Det hade varit lite tråkigt att missa gänget ner.

Hämtning i Landskrona är beställd till mig :yoparty

Så om där är någon som åker från Landskrona så kan ni ju dyka upp här, så slipper ni åka till Hbg först :tungan

Vad exakt händer där? Tycker de är massa som snackar om de o kör dit men verkar inte va mycket action på plats :/

Massa folk som träffas och snackar. Käkar lite korv/kaka/dricker kaffe. Snackar lite till.
Kollar när de är ute och leker med hojarna på rakan. Snackar lite till.
Kör hem.
:D

Enligt mig är det skittrevligt :yoparty

typ nån form av träffpunkt alltså? Trevligt folk soom träffas och har allmänt trevligt?

Jobbar till 17.00 o hojen e hemma i asmundtorp,så även denna turen missar man :(

tack för en trevlig runda...
ska hoppa in i bastun nu tror jag.. .:)

Jag får väl också passa på att tacka för ännu en trevlig runda med gott sällskap:tummenupp

Vilse har du den underbart vackra bilden sofiiiiiiiiiii tog på mig när jag gäspar?:2cool
Skulle gärna vilja ha den om det går för sig?

Jag får väl också passa på att tacka för ännu en trevlig runda med gott sällskap:tummenupp

Vilse har du den underbart vackra bilden sofiiiiiiiiiii tog på mig när jag gäspar?:2cool
Skulle gärna vilja ha den om det går för sig?
Var sofiii som tog den = sofiii's bild. Jag har laddat upp dem till henne i en rar-fil, så det är bara att be henne sen när hon laddat hem dem :)

Ser ju trevligt ut på Sjöborakan:) Får väl träna på att slanga turistbussen, så att man kan hänga med nästa vecka

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back