Sjöborakan 2/9

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Om vädret blir vackert drar vi till sjöborakan idag:yoparty Samling statoil ättekulla 16.00, avfärd ca 16.15 (så ni vet när ni ska ta ledigt från jobb:D).

BE THERE!!!

Sjöborakan.... yes!

Jag ska försöka hänga med.

Vädret ser ju hoppfullt ut.
Ska verkligen försöka vara på Ättekulla strax efter 4. Vänta gärna en liten stund på mig o min gamla 600. Det hade varit lite tråkigt att missa gänget ner.

Hämtning i Landskrona är beställd till mig :yoparty

Så om där är någon som åker från Landskrona så kan ni ju dyka upp här, så slipper ni åka till Hbg först :tungan

Vad exakt händer där? Tycker de är massa som snackar om de o kör dit men verkar inte va mycket action på plats :/

Massa folk som träffas och snackar. Käkar lite korv/kaka/dricker kaffe. Snackar lite till.
Kollar när de är ute och leker med hojarna på rakan. Snackar lite till.
Kör hem.
:D

Enligt mig är det skittrevligt :yoparty

typ nån form av träffpunkt alltså? Trevligt folk soom träffas och har allmänt trevligt?

Jobbar till 17.00 o hojen e hemma i asmundtorp,så även denna turen missar man :(

tack för en trevlig runda...
ska hoppa in i bastun nu tror jag.. .:)

Jag får väl också passa på att tacka för ännu en trevlig runda med gott sällskap:tummenupp

Vilse har du den underbart vackra bilden sofiiiiiiiiiii tog på mig när jag gäspar?:2cool
Skulle gärna vilja ha den om det går för sig?

Jag får väl också passa på att tacka för ännu en trevlig runda med gott sällskap:tummenupp

Vilse har du den underbart vackra bilden sofiiiiiiiiiii tog på mig när jag gäspar?:2cool
Skulle gärna vilja ha den om det går för sig?
Var sofiii som tog den = sofiii's bild. Jag har laddat upp dem till henne i en rar-fil, så det är bara att be henne sen när hon laddat hem dem :)

Ser ju trevligt ut på Sjöborakan:) Får väl träna på att slanga turistbussen, så att man kan hänga med nästa vecka

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back