Självmord

Vad göra åt WC-skadat huvud?

• Antal röstningar
    0
Då kan jag ju sparka ut kärringen. Du har ingen länk? :gnissla

http://www.hafa.se/integrationhafa/...anguageCode=SE&PictureURL=http://www.hafa.se/

Om hon läser detta så:notme

:va varför blir tjejer så kinkiga över att inte toalettsitsen är nedfälld. Tänk om killarna skulle gnälla lika mycket på tjejernas smink o dyligt, som hos vissa ligger precis överallt, lika mycket som en del tjejer gnäller ang toasitsen hos sina killar ja då skulle nog 3:e världskriget bryta ut för det vet väl alla att en :tuttar inte ger sig utan en fajt :rolleyes:

Last edited:
Men va f*n? Har du aldrig städat toan eller?
Om du inte tvättat rakan innan heller så har du nog tillräckligt med bakterier och gammal hud som ruttnat och tar död på dig:rolleyes:

Så du tappade rakskallen i toan på fyllan...shitfaced i dubbel bemärkelse.
Äh, det lät roligare mitt huvud
:D

Om du inte regelbundet rengör ditt rakhuvud så har du mer bakterier där än i toaletten innehållande kallt dricksvatten. Den kanske blev renare? :D

Om du inte regelbundet rengör ditt rakhuvud så har du mer bakterier där än i toaletten inehållande kallt dricksvatten.

:nicka När jag har varit på brakfest och är apdålig dagen efter och kräks, så brukar jag kräkas i toaletten, spola, sen hänger jag kvar över toan och dricker :tummenupp för att återställa vätskebalansen.

Det är inge´fel på vattnet i toan!

Jag tycker nog nästan att det är lite fylligare smak på toavattnet en vad det är i kranvattnet!

Toalett vatten IS THE SHIT :lol

Last edited:
i toan finns vatten o porslin, som i din vask, o idin vask finns säkert mer smuts än i en spolad toa.

Så om jag bajsar i vasken och sedan häller i en hink vatten så anser du vasken tjänlig för t.ex. matlagning?

Naturligtvis försvinner inte allt det onda och fula på grund av lite vatten. :dummer

Om du inte regelbundet rengör ditt rakhuvud så har du mer bakterier där än i toaletten innehållande kallt dricksvatten. Den kanske blev renare? :D

Jag har en sådan där Philishave som man kan duscha med och smörja fejset med och allt möjligt så den tvättas faktiskt dagligen. :fakta

Last edited:
Naturligtvis försvinner inte allt det onda och fula på grund av lite vatten. :dummer

Nu ska jag välkommna dig in till nutiden och ge dig ett julklappstips till dig själv:
180px-ToiletDuck200706251755.jpg

Toalettborste.jpg

Det är nästan som att basta med medhavd handduk, så sitter man på den när någon annans crack varit så rätt vad det är så gnider man mans-ass in the face. :zpy

Är det så mycket bättre med egenproducerad skit i nyllet då? Köp en sånhär istället:
3441.jpg

Är det så mycket bättre med egenproducerad skit i nyllet då? Köp en sånhär istället:
3441.jpg

Ja, det är nog bättre för det första men jag gnuggar ju inte mig med handduk i fejset som jag gnuggat härodär om jag inte var ren härodär först. Skillnaden mot bastuexemplet är att främmande män med svettiga crax har suttit på bänken där min duk sedan legat och attraherat crack-stuff som sedan appliceras in mitt fejs.

Handduken var en väldigt bra produkt, årets julklapp.

Jag tappar apparaten i vattnet var gång jag sk*ter.

Haha, det där är en beräkning som är värd att lägga på minnet :hihi.

Är dock lite imponerad över att du uppmäter din avföring till 1kg/dag!
Nästan så att jag blir lite avundsjuk :(.

Kan bara instämma :lol , men den stämmer inte riktigt eftersom det tar 365,25dygn för jorden att cirkla ett varv runt solen. Det är därför skottåret finns till.

Vattnet i toan är RENARE än vatten som stått framme en stund på lunchserveringar, du ska väl inte slicka rent den eller:confused:

Vattnet i toan är RENARE än vatten som stått framme en stund på lunchserveringar, du ska väl inte slicka rent den eller:confused:
Det må så vara men jag skulle vilja se dig ta en slurk toavatten före en tillbringare från en lunchservering.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu