2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Skaffa en tjej som fäller ner toalocket åt dig så händer det inte igen.![]()
Meen försök o häng med din tid nu.
..idag finns det toalock som fälls ner automatiskt efter det att man spolatFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skaffa en tjej som fäller ner toalocket åt dig så händer det inte igen.![]()
..idag finns det toalock som fälls ner automatiskt efter det att man spolatMeen försök o häng med din tid nu.såjaponken..idag finns det toalock som fälls ner automatiskt efter det att man spolat

Då kan jag ju sparka ut kärringen. Du har ingen länk?![]()

varför blir tjejer så kinkiga över att inte toalettsitsen är nedfälld. Tänk om killarna skulle gnälla lika mycket på tjejernas smink o dyligt, som hos vissa ligger precis överallt, lika mycket som en del tjejer gnäller ang toasitsen hos sina killar ja då skulle nog 3:e världskriget bryta ut för det vet väl alla att en
inte ger sig utan en fajt varför blir tjejer så kinkiga över att inte toalettsitsen är nedfälld.

Om du inte regelbundet rengör ditt rakhuvud så har du mer bakterier där än i toaletten inehållande kallt dricksvatten.
När jag har varit på brakfest och är apdålig dagen efter och kräks, så brukar jag kräkas i toaletten, spola, sen hänger jag kvar över toan och dricker 
i toan finns vatten o porslin, som i din vask, o idin vask finns säkert mer smuts än i en spolad toa.

Om du inte regelbundet rengör ditt rakhuvud så har du mer bakterier där än i toaletten innehållande kallt dricksvatten. Den kanske blev renare?![]()

Naturligtvis försvinner inte allt det onda och fula på grund av lite vatten.![]()
Det är nästan som att basta med medhavd handduk, så sitter man på den när någon annans crack varit så rätt vad det är så gnider man mans-ass in the face.![]()
Är det så mycket bättre med egenproducerad skit i nyllet då? Köp en sånhär istället:
![]()
Yeah! Ännu en sån här underbar tråd som fastställer kvalitén på SH.
Hmm, den där ser man ju också ut att behöva stänga själv, bara att den bromsar in så att det inte smäller om man släpper locket. Trevlig feature iofs, bara att peta till locket när man spolar.
Haha, det där är en beräkning som är värd att lägga på minnet.
Är dock lite imponerad över att du uppmäter din avföring till 1kg/dag!
Nästan så att jag blir lite avundsjuk.
, men den stämmer inte riktigt eftersom det tar 365,25dygn för jorden att cirkla ett varv runt solen. Det är därför skottåret finns till.Det må så vara men jag skulle vilja se dig ta en slurk toavatten före en tillbringare från en lunchservering.Vattnet i toan är RENARE än vatten som stått framme en stund på lunchserveringar, du ska väl inte slicka rent den eller![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |