Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du tror det är synonymt med Göteborg så är du väl lite fel ute, det är synonymt med den typen av människor och det kan jag tänka mig finnas fler i din stad...loser skrev:
loser skrev:
Markus skrev:Oj vilka ömma tår det finns i Göteborg idag.
loser skrev:

Långa farbron skrev:Jo du Loser![]()
Skriva brev och göra sig till.....
Hadde det inte bara varit enklare, att bara posta en bild på dig själv i tråden bilder på medlemar ?![]()

Långa farbron skrev:Jo du Loser![]()
Skriva brev och göra sig till.....
Hadde det inte bara varit enklare, att bara posta en bild på dig själv i tråden bilder på medlemar ?![]()

loser skrev:Darned! Busted! Mest förbannad för att dom inte har med bilden där jag ligger på en tigerfäll i bara mässingen. Den bilden var så smakfull! Har jag fått mitt VIP-kort, kanske vän av ordningen frågar sig? Nähä, men jag skyller på postis, alla vet hur DOM ™ är!!!!![]()
Vaddå fan, måste man ha VIPkort på haltas nu för tiden?Långa farbron skrev:Men jag fick mitt med en gång ju?![]()
Fast det är ju klart jag var naken på mina bilder.

hållundan skrev:Vaddå fan, måste man ha VIPkort på haltas nu för tiden?![]()

Gött, då glider jag dit ikväll!Långa farbron skrev:Inte om man har hockeyfrilla![]()
Chrille skrev:Någon mer än jag som tänker - "Valmers" ???
Nääää....Långa farbron skrev:Men jag fick mitt med en gång ju?![]()
Fast det är ju klart jag var naken på mina bilder.

loser skrev:Naken och nyopererad, din lilla transa!![]()
Långa farbron skrev:Din .....loser![]()
Nu skall du inte blanda ihop ditt betende med mig ,det som du pysslar med kallas för projecering(stavning) dvs det är ett önsketänkande om din egen framtid ?
Men jag tycker det är ok att göra som du vill när man (som vi alla märker) misslyckats som man.![]()
![]()

Chrille skrev:Någon mer än jag som tänker - "Valmers" ???
loser skrev:Busted, again! Om du bara visste vad pengar man tjänar på detta sätt, så skulle du våga haka på trenden. Kan du stava till tjejförsäkring, tjejtaxi osv. Har inte hittat något negativt förutom att jag måste sitta och kissa. Eller måste? Bör, kanske man skall säga!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |