Självkritik i GBG?

Markus skrev:
Oj vilka ömma tår det finns i Göteborg idag.

Det vet du!

Hörde att det där brevet kom frpn något kompisgäng på kumla. Ser jag människan i gbg så återkommer jag med rapport. Han verkar ju iallafall umgås med jävulskt snygga brudar.
 
Långa farbron skrev:
Jo du Loser :7peta
Skriva brev och göra sig till.....

Hadde det inte bara varit enklare, att bara posta en bild på dig själv i tråden bilder på medlemar ? :hihi

Darned! Busted! Mest förbannad för att dom inte har med bilden där jag ligger på en tigerfäll i bara mässingen. Den bilden var så smakfull! Har jag fått mitt VIP-kort, kanske vän av ordningen frågar sig? Nähä, men jag skyller på postis, alla vet hur DOM ™ är!!!! :pannkyss
 
loser skrev:
Darned! Busted! Mest förbannad för att dom inte har med bilden där jag ligger på en tigerfäll i bara mässingen. Den bilden var så smakfull! Har jag fått mitt VIP-kort, kanske vän av ordningen frågar sig? Nähä, men jag skyller på postis, alla vet hur DOM ™ är!!!! :pannkyss


Men jag fick mitt med en gång ju? :va
Fast det är ju klart jag var naken på mina bilder.
 
loser skrev:
Naken och nyopererad, din lilla transa! :arsele


Din .....loser :D

Nu skall du inte blanda ihop ditt betende med mig ,det som du pysslar med kallas för projecering(stavning) dvs det är ett önsketänkande om din egen framtid ?

Men jag tycker det är ok att göra som du vill när man (som vi alla märker) misslyckats som man. :hihi :näsblod


:)
 
Långa farbron skrev:
Din .....loser :D

Nu skall du inte blanda ihop ditt betende med mig ,det som du pysslar med kallas för projecering(stavning) dvs det är ett önsketänkande om din egen framtid ?

Men jag tycker det är ok att göra som du vill när man (som vi alla märker) misslyckats som man. :hihi :näsblod

Busted, again! Om du bara visste vad pengar man tjänar på detta sätt, så skulle du våga haka på trenden. Kan du stava till tjejförsäkring, tjejtaxi osv. Har inte hittat något negativt förutom att jag måste sitta och kissa. Eller måste? Bör, kanske man skall säga! :hihi
 
Chrille skrev:
Någon mer än jag som tänker - "Valmers" ???

Kanske en kusin, är de inte lite lika? Stog inte Valmers och poserade så där som snubben gör i duschen? Iofs var det med skinnställ och på en Gelleråsen-körning, men han ville väl impa på de trettonåriga brudarna som var med för att se far sin köra den sommaren.
 
loser skrev:
Busted, again! Om du bara visste vad pengar man tjänar på detta sätt, så skulle du våga haka på trenden. Kan du stava till tjejförsäkring, tjejtaxi osv. Har inte hittat något negativt förutom att jag måste sitta och kissa. Eller måste? Bör, kanske man skall säga! :hihi


Tjejforsäkrin,tejtaxin,särring...nej det sket sig :hihi

Jag kan något som du inte kan.....jag kan kissa raktfram trall la la la
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top