Ja herregud! Trådarna man har startat på sistone, har antingen varit om krossade hjärtan eller tips till picknick...
Det är som alla vet, dumt att bryta en vinnande trend
Hoppas, att folk har överseende med att det kommer ännu en här.
De som läste min snyfttråd förut, känner säkert till att det tog slut med flickvännen i början på maj.. Efter mycket om och men, så har vi på sistone kunnat pratas vid som normala människor. Vi har även öppnat oss för varandra, om hur vi känner för varandra. Men att vi bara skulle vara vänner till en början, bäst så. Sen får man se...
Sen försvann hon som en avlöning, utomlands. Kommer hem i mitten på augusti.. Sommaren är ju här, gott om fiskar i havet. Så sprang ju på en trevlig chey.. Vi har träffats ett par gånger, inget allvarligt eller seriöst ännu! Det är en kalasfin chey! Gillar henne skarpt, men samtidigt. Så ligger, "exet" i bakhuvudet och lurar. Det går inte en dag, utan att jag saknar henne och tänker på henne. Har fortfarande väldigt starka känslor för henne, det vet hon som sagt om..
Idag så kom det ett sms, det var från "exet"
Där hon skriver en halv uppsats, om att hon ångrar saker och ting. Massa prat om känslor, och att hon vill inge hellre än att vi ska försöka igen. Hon undrade om det fanns ngn chans, och ville att jag skulle höra av mig...
Dilemma! Vafan gör man?
Jag älskar denna flicka, av hela hela mitt hjärta! Önskar inge hellre än att det skulle fungera igen! Men samtidigt, så blir man tveksam, kommer det funka, vad kommer folk säga? osv...
Vill inte skicka ett sms, där jag lovar för mkt. Som jag inte kan stå för när hon kommer hem, men vill och andra sidan inte skriva något och lova för mycket åt andra hållet.
Så vad gör man? Köra på med den nya? Intala mig, att hon är fantastisk. Vilket hon säkert är, och samtidigt försöka förtränga den gamla? Eller ta det piano med den gamla, och se var man hamnar?
Fan, detta är inge kul!
Det är som alla vet, dumt att bryta en vinnande trend
Hoppas, att folk har överseende med att det kommer ännu en här.
De som läste min snyfttråd förut, känner säkert till att det tog slut med flickvännen i början på maj.. Efter mycket om och men, så har vi på sistone kunnat pratas vid som normala människor. Vi har även öppnat oss för varandra, om hur vi känner för varandra. Men att vi bara skulle vara vänner till en början, bäst så. Sen får man se...
Sen försvann hon som en avlöning, utomlands. Kommer hem i mitten på augusti.. Sommaren är ju här, gott om fiskar i havet. Så sprang ju på en trevlig chey.. Vi har träffats ett par gånger, inget allvarligt eller seriöst ännu! Det är en kalasfin chey! Gillar henne skarpt, men samtidigt. Så ligger, "exet" i bakhuvudet och lurar. Det går inte en dag, utan att jag saknar henne och tänker på henne. Har fortfarande väldigt starka känslor för henne, det vet hon som sagt om..
Idag så kom det ett sms, det var från "exet"
Där hon skriver en halv uppsats, om att hon ångrar saker och ting. Massa prat om känslor, och att hon vill inge hellre än att vi ska försöka igen. Hon undrade om det fanns ngn chans, och ville att jag skulle höra av mig...
Dilemma! Vafan gör man?
Jag älskar denna flicka, av hela hela mitt hjärta! Önskar inge hellre än att det skulle fungera igen! Men samtidigt, så blir man tveksam, kommer det funka, vad kommer folk säga? osv...Vill inte skicka ett sms, där jag lovar för mkt. Som jag inte kan stå för när hon kommer hem, men vill och andra sidan inte skriva något och lova för mycket åt andra hållet.
Så vad gör man? Köra på med den nya? Intala mig, att hon är fantastisk. Vilket hon säkert är, och samtidigt försöka förtränga den gamla? Eller ta det piano med den gamla, och se var man hamnar?
Fan, detta är inge kul!

. Vi var helt enkelt inte färdiga med varandra och ingen av ångrar att vi försökte igen, det vi hade var värt ett försök till! Vad alla andra tycker och tänker är fullkomligt skit samma