Sista SMC-kursen på Kinnekulle 2013

Fantastiskt bra helg trots lite dåligt väder och kortade pass pga avåkningar i lördags.

Söndagen var nog bästa bandagen i år, trots punka på bakdäcket vid nedlägg i kvarnen :)
Stort tack till Danne som sålde mig ett av sina beggade bakdäck och hjälpte till med att kränga på det!

Funderade ett tag på varför du stog i gräset när jag passerade strax efter dig.
Skönt att det gick bra. :tummenupp

Någon som vet om det finns bilder från lördagen? Vill minnas att det stod någon och fotade även då.

Om ni körde om en slö 929 finns risken att ni hamnade på film. Filmade eftermiddagspassen på lördagen och förmiddagspassen på söndagen. Råkade filma lördagen i superslowmo så vart pass blev typ en timmes film utan ljud. Kul... :p

Om ni körde om en slö 929 finns risken att ni hamnade på film. Filmade eftermiddagspassen på lördagen och förmiddagspassen på söndagen. Råkade filma lördagen i superslowmo så vart pass blev typ en timmes film utan ljud. Kul... :p

Vilken hastighetsgrupp/tidspass tillhörde du?

Här ligger mina bilder!!!

Vet inte om jag ska skylla på mitt virus på balanssinnet eller att jag lämnade hjärnan hemma... för inställningarna på kameran var inte dom bästa och bilder blev inte som jag tänkt mig..

https://plus.google.com/u/0/photos/115911427846448484191/albums/5919086836543038449

Ni får använda dem hur ni vill, MEN vill att ni nämner mig (Rasorblade) som fotograf... (kanske inget att skylta med egentligen med tanke på kvallen):D:D

Last edited:
Vi var först ut båda dagarna, klockan nio. Jag körde steg ett och två i snabb grupp men vi blev ihopslagna med medelgruppen. Jag hade blå väst.

Då skall jag kolla om du hamnade på någon av mina filmer. Blå väst nr 20? Fick du med gul väst nummer 2 så är jag intresserad av ett filmklipp ;)

Då skall jag kolla om du hamnade på någon av mina filmer. Blå väst nr 20? Fick du med gul väst nummer 2 så är jag intresserad av ett filmklipp ;)

Minns ej vad jag hade för nummer. I lördags hade jag svart skinnställ, igår var det rött och vitt. Ibland svart hjälm med kamera, ibland rödvitsvart. Men hojen var samma: rödvitlila cbr 929. Körde du ninjan? Filmade bakåt ibland så jag ser inte numren. Ska kolla filmerna vid tillfälle så är det någon mer jag ska hålla utkik efter får ni hojta till.

Minns ej vad jag hade för nummer. I lördags hade jag svart skinnställ, igår var det rött och vitt. Ibland svart hjälm med kamera, ibland rödvitsvart. Men hojen var samma: rödvitlila cbr 929. Körde du ninjan? Filmade bakåt ibland så jag ser inte numren. Ska kolla filmerna vid tillfälle så är det någon mer jag ska hålla utkik efter får ni hojta till.

Tror inte du körde i min grupp medel-slö.
Men ser du en guldig Daytona så får du gärna säga till.

Vet inte om jag ska skylla på mitt virus på balanssinnet eller att jag lämnade hjärnan hemma... för inställningarna på kameran var inte dom bästa och bilder blev inte som jag tänkt mig..

Men men.. här e de..:hej http://img.gg/wn9JVVu

Ni får använda dem hur ni vill, MEN vill att ni nämner mig (Rasorblade) som fotograf... (kanske inget att skylta med egentligen med tanke på kvallen):D:D

Goa bilder, mycket uppskattat! :Bugar

Härliga bilder och tack alla som medverkade till en grymt kul kurs! Som vanligt med SMC Väst så var det ett klockrent arrangemang!

Jag hittade ingen blade med blå väst från vårt pass tyvärr :(
Svart ninja 600 körde jag, såg ut så här
http://www2.freefarm.se/nikon/skk130901/b/MMB_3035.jpg

Last edited:
Tack för bilderna! Mkt uppskattat :tummenupp

Grym kurs! Känner absolut att jag inte hade en susning om hojkörning innan :glömdet

Ingen som fotade lördagen? :D Eller har nån länk till nån som gjorde det? En underbar dag, trots lite regn :) Lillebrorsan fotade lite med så jag är nöjd med bilder, särskilt den här som är helt fantastisk! :yoparty

ia65.jpg

Här är den beskärd och förminskad, är svinstor och ännu vackrare i original! ;)

https://plus.google.com/u/0/photos/115911427846448484191/albums/5919086836543038449

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla