Sista helgen med dubbat ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nu verkar den sista snön regna bort på skogsvägarna och isarna lär hinna bli dåliga innan snön smält så att det är farbart igen. Så jag passade på att vara ute och förlusta mig med dubben en sista gång (kanske). Bilder och filmklipp (på mig och en kompis som fick provköra):

http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/2004-03-13.14/
 
farmerlip skrev:

Ja vem e tjejen? Berätta nu =)
Tycker nog du kunde showat lite för kameran oxo... :7peta
Men nu är det väl dags att byta sulor va? Inte ens där uppe i norrland kan det vara vinter mkt längre :D

/Stefan
 
Ja, kompis... (finns med på forumet under UaRR) - hennes sambo agerade fotograf för övrigt. Detta på söndagen - på lördan ute på isen var den en polare som körde omkring med bil som knäppte av lite bilder.

Och jag som sladdade omkring riktigt snyggt, men inget fastnade på bild :gnissla Inte mycket läge för bakhjulsåka och stoppies - det var lite löst underlag och kräver mer balans-apa än vad jag är :) Som det smälter nu blir det sommarhjul snarast, men jag måste handla nya bakhjul och sving först (sålde de gamla 4,25: orna).
 
Värst va fina sjöarna såg ut där då, här är det bara slask, vatten o blankis på sjöarna:(
 
Sjö

TomK skrev:
Nu verkar den sista snön regna bort på skogsvägarna och isarna lär hinna bli dåliga innan snön smält så att det är farbart igen. Så jag passade på att vara ute och förlusta mig med dubben en sista gång (kanske). Bilder och filmklipp (på mig och en kompis som fick provköra):

http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/2004-03-13.14/
Såg jävligt skönt ut!!!

Vad var det för sjö?

mvh Nicke
 
COBRAN skrev:
Såg jävligt skönt ut!!!

Vad var det för sjö?

Skönt var det! :) Surt nog var det sista fina vinterdagen och nu måste man vänta nästan ett helt år innan det blir is-åka igen. Tur att asfalt är "nästan" lika skoj :D

Det var på Lårstaviken inte så långt från Wiks slott - lugnt och fint område och inga gnälliga grannar i närheten.
 
Is

TomK skrev:
Skönt var det! :) Surt nog var det sista fina vinterdagen och nu måste man vänta nästan ett helt år innan det blir is-åka igen. Tur att asfalt är "nästan" lika skoj :D

Det var på Lårstaviken inte så långt från Wiks slott - lugnt och fint område och inga gnälliga grannar i närheten.

Jasså det var ute i Sulas trakter!

Jag såg att det var lite ifrån rörken vägen också så man fick förhoppningar att det var där i närheten men vik ligger ju inte så långt bort det heller!

Ska bli riktigt kul att åka lite (mycket) is nästa vinter!!

Men nu börjar snart slanga på lunda tiden och den är ju inte så tråkig den heller!! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top