Sista helgen med dubbat ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nu verkar den sista snön regna bort på skogsvägarna och isarna lär hinna bli dåliga innan snön smält så att det är farbart igen. Så jag passade på att vara ute och förlusta mig med dubben en sista gång (kanske). Bilder och filmklipp (på mig och en kompis som fick provköra):

http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/2004-03-13.14/

farmerlip skrev:

Ja vem e tjejen? Berätta nu =)
Tycker nog du kunde showat lite för kameran oxo... :7peta
Men nu är det väl dags att byta sulor va? Inte ens där uppe i norrland kan det vara vinter mkt längre :D

/Stefan

Ja, kompis... (finns med på forumet under UaRR) - hennes sambo agerade fotograf för övrigt. Detta på söndagen - på lördan ute på isen var den en polare som körde omkring med bil som knäppte av lite bilder.

Och jag som sladdade omkring riktigt snyggt, men inget fastnade på bild :gnissla Inte mycket läge för bakhjulsåka och stoppies - det var lite löst underlag och kräver mer balans-apa än vad jag är :) Som det smälter nu blir det sommarhjul snarast, men jag måste handla nya bakhjul och sving först (sålde de gamla 4,25: orna).

Värst va fina sjöarna såg ut där då, här är det bara slask, vatten o blankis på sjöarna:(

Sjö

TomK skrev:
Nu verkar den sista snön regna bort på skogsvägarna och isarna lär hinna bli dåliga innan snön smält så att det är farbart igen. Så jag passade på att vara ute och förlusta mig med dubben en sista gång (kanske). Bilder och filmklipp (på mig och en kompis som fick provköra):

http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/2004-03-13.14/
Såg jävligt skönt ut!!!

Vad var det för sjö?

mvh Nicke

COBRAN skrev:
Såg jävligt skönt ut!!!

Vad var det för sjö?

Skönt var det! :) Surt nog var det sista fina vinterdagen och nu måste man vänta nästan ett helt år innan det blir is-åka igen. Tur att asfalt är "nästan" lika skoj :D

Det var på Lårstaviken inte så långt från Wiks slott - lugnt och fint område och inga gnälliga grannar i närheten.

Is

TomK skrev:
Skönt var det! :) Surt nog var det sista fina vinterdagen och nu måste man vänta nästan ett helt år innan det blir is-åka igen. Tur att asfalt är "nästan" lika skoj :D

Det var på Lårstaviken inte så långt från Wiks slott - lugnt och fint område och inga gnälliga grannar i närheten.

Jasså det var ute i Sulas trakter!

Jag såg att det var lite ifrån rörken vägen också så man fick förhoppningar att det var där i närheten men vik ligger ju inte så långt bort det heller!

Ska bli riktigt kul att åka lite (mycket) is nästa vinter!!

Men nu börjar snart slanga på lunda tiden och den är ju inte så tråkig den heller!! :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8