Sista bankörningen innan man lägger på dubbdäck!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu har ni årets sista chans att åka på bana! Anderstorps banan, den 24/10, heldagskörning från 9-17, pris endast 400:- för en heldag! Ingen föranmälan, betala på plats. Tänk på ljudnivån, originalsystem är det som gäller!

Mer info på:http://www.scacomp.se/

Last edited:
Bara en fråga , vad kommer det sig att de kommer bankörning så hära sent på året , är banorna upptagna för annat fram tills typ nu eller? ... för nu har jag sett kinnekulle å nu detta på ganska kort tid å det e ju nästan för kallt för att köra nu :-( Men det är ju en god idee så klart , hade jag haft hojen på ställd så hade jag kommit direkt! :D

ha d!

mvh Mar

Nr:18 skrev:
Nu har ni årets sista chans att åka på bana! Anderstorps banan, den 24/10, heldagskörning från 9-17, pris endast 400:- för en heldag! Ingen föranmälan, betala på plats. Tänk på ljudnivån, originalsystem är det som gäller!

Mar skrev:
Bara en fråga , vad kommer det sig att de kommer bankörning så hära sent på året , är banorna upptagna för annat fram tills typ nu eller? ... för nu har jag sett kinnekulle å nu detta på ganska kort tid å det e ju nästan för kallt för att köra nu :-( Men det är ju en god idee så klart , hade jag haft hojen på ställd så hade jag kommit direkt! :D

ha d!

mvh Mar
Tillgång och efterfrågan som styr. Nu är det låg efterfrågan, då blir priset lågt :tummenupp

Licensgrupp ?????

hur kallt 'r det 24 oktober??+
Här är det fan -4 grader kl 9 på mogonen :(

Hmmm, har inte touringbutiken sånna där västar och sockar och grejor som går på batteri?

Vad är det för relger som gäller?

Får vem som helst åka dit o åka?

Vore kul o köra ett par varv =)

Huck skrev:
Vad är det för relger som gäller?

Får vem som helst åka dit o åka?

Vore kul o köra ett par varv =)
Enda reglerna är ljudnivån, originalburk är det som gäller. Just det, man måste ha roligt oxå :tungan

Ravetrancer skrev:
tja du får gärna snubbla runt med din rishög i minusgrader och klota pga bristande grepp, men så gör inte jag hehehe:)
Igår hade vi 5 grader på a-torp, inga problem med greppet :tummenupp

Igår hade vi 5 grader på a-torp, inga problem med greppet :tummenupp
hur menar du inget problem med greppet? Har du samma grepp i däcken som om det vore 20-25grader ute? *nyfiken*

Ravetrancer skrev:
hur menar du inget problem med greppet? Har du samma grepp i däcken som om det vore 20-25grader ute? *nyfiken*
Klart man har samma grepp! Man värmer däcken lite extra bara!

Enda reglerna är ljudnivån, originalburk är det som gäller. Just det, man måste ha roligt oxå :tungan

måste det va original?? om ja har vance and hines dämpare som landar på 100db kan ja glömma åkning då???

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti