Sinnpajsfilmen

Kom just hem från en lång citypromenad.
Jag minns på rak arm sju (7) zigenare som satt och tiggde, samt en dragspelare. Detta är dock inte sinnpajszigenare, det är rumänska bluff-zigenare.D

Hur fan kan du bo i Stockholm??

Ja, det är hemsckt hur rasistiska alla som befinner sig i verkligheten(tm) är. :eek:
Kanske något som du och bonny kan lägga ½ arbetsvecka på att dementera. :D

Hade min avsikt vara att peka på hur hemsckt det är med rasister, vare sig dessa befinner sig i verkligheten eller i din fantasi, så hade jag inte begagnat mig av de aktuella smileysarna, det kan jag försäkra.

Hur fan kan du bo i Stockholm??

Hade min avsikt vara att peka på hur hemsckt det är med rasister, vare sig dessa befinner sig i verkligheten eller i din fantasi, så hade jag inte begagnat mig av de aktuella smileysarna, det kan jag försäkra.

Hur fan och hur fan, var ska jag annars bo?
Det är väl ett storstadstecken att kräken kommer hit. :hihi
Det värsta med dem är att de inte ens anstränger sig, en del har nya kläder och en del till och med dyra kläder. Såg en jävel på knä i Helsinki här om året med typ Corneliani-jacka med kaninpälskrage, stulen säkert men ändå.
Det där fenomenet med kringresande tiggare är verkligen konstigt, de lär väl inte få ihop många slantar men tydligen så det täcker kost och resa och logi i alla fall. :confused:
Stockholmstricket var idag att låtsas vara halt och jävlig för övrigt, minst två hade kryckor och gick och ålade sig. Stryk borde de ha, och de med "cancersjuka syskon" som man stött på någon gång. :4skrika

Fråga om rom bor på hotellet 8000kr
NT

Tur att det är ngn stil på hotellen nu för tiden.

Last edited:
Och det tycker du är värt 80.000

Jag bor i närhet av butiken.

Det kostade honom till och med lite över 130 000 för DO ville ha en slant också.

Förra året fick Polisen tag i ett 19årigt afa-drägg som försökt bränna ner butiken. Vad jag hörde fick butiken inget skadestånd för det, men det kanske inte är lika illa som att försöka välja sin kundkrets...

Jag fixar inte zigenare, tyvärr. Det är akilleshälen i min vita rustning av oskyldighet.

Jag minns när jag var i åldern för övningskörning. Vi brukade köra ut på ett industriområde och öva. Där finns en väldigt populär campingplats intill en strand. Utanför campingen fanns det en stor parkering där camping var förbjuden.

Där stod en stor lyxig husvagn (av den typen zigenare ofta äger). Intill stod en riktig heroinsläde (Mercedes 500 alt 600 klass) samt en Ferrari Testarossa.

16 år gammal blev man allt lite konfunderad över hur det hela gick ihop. Kan inte säga att jag är klokare idag när jag tänker på det.

De verkar i alla fall leva efter egna normer och lagar. Det råder det inget större tvivel om.

Hur fan och hur fan, var ska jag annars bo?
Det är väl ett storstadstecken att kräken kommer hit. :hihi

Du e nog lite svag för tattare ändå, verkar det som. :tungan

Själv hyrde jag på 90-talet ut en lokal till ett sånt där gäng. De satt där hela dagarna och ljög. Ingen gjorde ett hederligt handtag. Trots det var samtliga behängda med två kilo guld vardera samt åkte BMW och Mercedes värstingmodeller. Än i denna dag undrar jag hur de finansierade skiten...:mad:

Jaja, de betalade i alla fall hyran ordentligt.

Tror du ja.
Kommer ihåg min kompis farsa som jobbade på Volvo och berättade för oss ynglingar när zigenarna skulle köpa bil. 150.000 cash oprutat av en ziggis väckar så klart misstanke. Mycket riktigt var 50 av de 150 lakanen falska. Då hissar klackringsmannen fram 30 äkta lakan och vill fullfölja, det blev nej med obligatoriska efteråt-hot och besök av lustiga män med arga sinnen.

Tror du ja.
Kommer ihåg min kompis farsa som jobbade på Volvo och berättade för oss ynglingar när zigenarna skulle köpa bil. 150.000 cash oprutat av en ziggis väckar så klart misstanke. Mycket riktigt var 50 av de 150 lakanen falska. Då hissar klackringsmannen fram 30 äkta lakan och vill fullfölja, det blev nej med obligatoriska efteråt-hot och besök av lustiga män med arga sinnen.

Det borde vara omöjligt att sälja en bil på sådana premisser. Alla vet ju att pengarna - även äkta sådana - inte kan vara lagligen åtkomna. Stinker penninghäleri lång väg.

Det borde vara omöjligt att sälja en bil på sådana premisser. Alla vet ju att pengarna - även äkta sådana - inte kan vara lagligen åtkomna. Stinker penninghäleri lång väg.

OM man bortser från det roliga med att förhärliga sig själv och klanka ner på andra för en stund så undrar jag hur det kommer sig att Sporthojs en gång så stolta samling antirasister egentligen visar sig vara lika mycket rasister som någon annan när man väljer en annan folkgrupp att projicera sina fördomar på. Beror det på att även liberalr känner sig överbevisade i zigenarfallet, att ni bara låtsats stå upp för allas rätt till yada yada eller vad? Både du och andra är ju gräsliga rasister med era egna liberal-mått mätt. :va

Känns bra att ni överger liberaltramset men synd att man inte har ngn att tjafsa med. :(

Kan korvgubbe och/eller t-rex tänka sig slå ett slag för folkdräktsjenget eller är ni också rasister? :confused:

Jag såg det programmet. Det är helt sjukt hur dom behandlar sina ungar. Inte konstigt att dom blir kriminella.

Du har aldrig tänkt på att det kanske är tvärtom, de behandlar sina ungar bryskt för att de redan är bus-ungar de luxe?

Last edited:
Du har aldrig tänkt på att det kanske är tvärtom, de behandlar sina ungar bryskt för att de redan är bus-ungar de luxe?

Nej den tanken har aldrig slagit mig faktiskt.
T.o.m ledaren för en gammal tjuv-klan var förbannad på sina släktingar för att dom stal och höll på för att kunna bygga feta villor och köra dyra bilar istället för att stjäla för att få mat för dagen. Detta berättade han under tiden han körde omkring i sin Merca ML. :D

OM man bortser från det roliga med att förhärliga sig själv och klanka ner på andra för en stund så undrar jag hur det kommer sig att Sporthojs en gång så stolta samling antirasister egentligen visar sig vara lika mycket rasister som någon annan när man väljer en annan folkgrupp att projicera sina fördomar på. Beror det på att även liberalr känner sig överbevisade i zigenarfallet, att ni bara låtsats stå upp för allas rätt till yada yada eller vad? Både du och andra är ju gräsliga rasister med era egna liberal-mått mätt. :va

Känns bra att ni överger liberaltramset men synd att man inte har ngn att tjafsa med. :(

Vad pratar du för smörja. :confused: Jag har aldrig utgett mig för att vara varken rasist eller antirasist här. Till vilken kategori hör du själv?:va

Hur skulle man kunna bortse från självförhärligandet, förresten?

Vad pratar du för smörja. :confused: Jag har aldrig utgett mig för att vara varken rasist eller antirasist här. Till vilken kategori hör du själv?:va

Hur skulle man kunna bortse från självförhärligandet, förresten?

Jag tror inte jag rört till något, jag har för mig att du tillhör den liberala sörjan som snarast står i kö när man visar på islams tillkortakommanden och varför islamare inte skall få hänga i denna del av världen. Kan vara så att jag förväxlar dig med t-rex, ni är ju trots allt som ler och långhalm i allt väsentligt. Den där Kanten brukar ju vara bra stöddig när massinvandringen skall nagelfaras, nu kommer han med spontana inlägg i debatten om hur lite han gillar "zigenare".

Jag tror inte jag rört till något, jag har för mig att du tillhör den liberala sörjan som snarast står i kö när man visar på islams tillkortakommanden och varför islamare inte skall få hänga i denna del av världen. Kan vara så att jag förväxlar dig med t-rex, ni är ju trots allt som ler och långhalm i allt väsentligt. Den där Kanten brukar ju vara bra stöddig när massinvandringen skall nagelfaras, nu kommer han med spontana inlägg i debatten om hur lite han gillar "zigenare".

Självfallet bekänner jag mig till den liberala sörjan. Jag kan dock inte dra mig till minnes att jag skrivit ett enda inlägg till försvar för islams tillkortakommanden. Ta gärna fram ett inlägg som visar på motsatsen. :)

Och för att klargöra var jag står när det gäller islam så har jag inget emot enskilda muslimer, så länge de respekterar mänskliga fri- och rättigheter. Islamister däremot har jag inte mycket till övers för.:mad:

Back