Självfallet bekänner jag mig till den liberala sörjan. Jag kan dock inte dra mig till minnes att jag skrivit ett enda inlägg till försvar för islams tillkortakommanden. Ta gärna fram ett inlägg som visar på motsatsen.![]()
Och för att klargöra var jag står när det gäller islam så har jag inget emot enskilda muslimer, så länge de respekterar mänskliga fri- och rättigheter. Islamister däremot har jag inte mycket till övers för.![]()
Jag tycker du är härligt noggrann med att poängtera att du bara tycker illa om dummis-muslimer men du känns ganska oresonlig på zigenarfronten, du har hävt ur dig en del redan:
Ankan skrev:"Kulturtypiska klädslar där man ofta använder de här just för att få med sig gods..."
Ankan skrev:Själv hyrde jag på 90-talet ut en lokal till ett sånt där gäng. De satt där hela dagarna och ljög. Ingen gjorde ett hederligt handtag. Trots det var samtliga behängda med två kilo guld vardera samt åkte BMW och Mercedes värstingmodeller. Än i denna dag undrar jag hur de finansierade skiten...
Ankan skrev:Det borde vara omöjligt att sälja en bil på sådana premisser. Alla vet ju att pengarna - även äkta sådana - inte kan vara lagligen åtkomna. Stinker penninghäleri lång väg.
Jag undrar om du ändå inte hade kunnat reagera på sådana uttalanden om judar eller muslimer om de kommit från någon, som du brukar kalla dem, lågpannad medlem.
Är svepande generaliseringar och insinuationer okej mot zigenare men inte mot andra?