Singeltråden

Blir det inget vinterfestande i år? Lite sugen på att slita drinkar ur händerna på Peter och sitta i ett hörn o glo på konstiga 08.or som snurrar omkring. Kanske kan tänka mig att slå Blöjan på truten ändå, känner mig lite uttråkad :brynad
Jättebra idé, fullast pröjsar :tummenupp

Blir det inget vinterfestande i år? Lite sugen på att slita drinkar ur händerna på Peter och sitta i ett hörn o glo på konstiga 08.or som snurrar omkring. Kanske kan tänka mig att slå Blöjan på truten ändå, känner mig lite uttråkad :brynad

Du bara sliter du!

Men ahh, låter kul.. personligen tycker jag att Januari/Februari passar bäst för att de månaderna är så jäkla sega i övrigt..

Meh, Januari/Februari, Mars/April, Maj/Juni, Juli/Augusti, September/Oktober, November/December, spelar roll? Det är allt bajs...

Du kan få följa med ändå. Kanske råkar du dra lite på smilbanden i så oooooooerhört trevligt sällskap som det här verkar bli :yoparty Blunda och känn efter. Anna, Peter, Semper och Superdupermoderatorn på samma plats vid samma tid. Du kommer att sitta och vibrera av njutning timmar i sträck :fakta

Du kan få följa med ändå. Kanske råkar du dra lite på smilbanden i så oooooooerhört trevligt sällskap som det här verkar bli :yoparty Blunda och känn efter. Anna, Peter, Semper och Superdupermoderatorn på samma plats vid samma tid. Du kommer att sitta och vibrera av njutning timmar i sträck :fakta
Något säger mig att det kunde bli lite tryckt stämning om jag skulle börja med det. :näsblod

Något säger mig att det kunde bli lite tryckt stämning om jag skulle börja med det. :näsblod

:såjaponken Du kan göra preeeeecis vad du vill. Det är ingen som kommer att trycka till dig :D Tror jag inte :brynad

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman