Singeltråden

Tyskland låter ju trevligt. När är din utbildning klar? och var hamnar du sen när du är klar?

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Härligt liv du verkar att ha.

Vi SH:are kommer att känna oss lite tryggare när vi vet att du skyddar oss.:)

När ska du få lära dig looping? :crash

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back