Singeltråden

Tyskland låter ju trevligt. När är din utbildning klar? och var hamnar du sen när du är klar?

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Härligt liv du verkar att ha.

Vi SH:are kommer att känna oss lite tryggare när vi vet att du skyddar oss.:)

När ska du få lära dig looping? :crash

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back