Singeltråden

Tyskland låter ju trevligt. När är din utbildning klar? och var hamnar du sen när du är klar?

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Klar för i år i december, återvänder en vecka i januari för avslutande flygning, sen ett halvår hemma i sverige, sen ytterligare ett halvår i tyskland, därefter vidareutbildning hemma i sverige (linköping). Efter det (någon gång i slutet av 2017 tror jag) är jag mestadels färdigutbildad och kommer ut och börjar jobba som pilot på mitt förband som blir f17 Ronneby :) Sen kan det följa ytterligare vidareutbildningar, exempelvis om de vill att jag ska skola in mig på en annan helikopter etc :)

Härligt liv du verkar att ha.

Vi SH:are kommer att känna oss lite tryggare när vi vet att du skyddar oss.:)

När ska du få lära dig looping? :crash

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back